Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:24:29 GMT

ناظران مجلس در برخی از دستگاه‌های اجرایی انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۰۵۷

ناظران مجلس در برخی از دستگاه‌های اجرایی انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز چهارشنبه (۲۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، انتخاب دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته مدیریت تبعات احتمالی انتشار اوراق ملی - اسلامی در دستور کار قرار گرفت که با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، مهدی طغیانی و مجتبی رضاخواه هر کدام با ۱۷۴ رأی مأخوذه به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتخابات اعضای ناظر مجلس در کمیته نظارت بر اجرای بند (ص) تبصره ۶ قانون بودجه کشور در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که مسلم صالحی، الهوردی دهقانی و سیدغنی نظری خانقاه هر کدام با ۱۷۴ رأی مأخوذه به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

در ادامه انتخاب دو نفر به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته بررسی طرح‌های جدید سرمایه گذاری شرکت ملی گاز ایران در دستور کار قرار گرفت و سیدلفته احمدنژاد، رمضانعلی سنگدوینی و مجتبی رضاخواه هر کدام با ۱۷۴ رأی مأخوذه به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران محمد باقر قالیباف مهدی طغیانی مسلم صالحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران محمد باقر قالیباف مهدی طغیانی شرکت ملی گاز ایران محمد باقر قالیباف مهدی طغیانی مسلم صالحی عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد