Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آبادان گفت: برای جلوگیری از قاچاق سوخت دستگاه کنترل باک در مرز شلمچه مستقر شده است و باک کامیون های عراقی رصد و کنترل می کنند.

محمد بنی سعید در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مصرف بنزین در شهرستان‌های این منطقه اظهار کرد: مصرف بنزین در سه ماه اول سال افزایش قابل توجهی داشت اما در حال حاضر مصرف بنزین در آبادان و خرمشهر نرمال است و به اندازه برنامه تنظیمی بوده و رشد چندانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر در حال کنترل مصرف بنزین هستیم و مصرف بنزین در ماه گذشته تنها یک درصد در منطقه افزایش یافت و این رقم در کل کشور بیشتر بود اما در ماه جاری مجددا کنترل شد و به وضعیت نرمال بازگشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آبادان تصریح کرد: به دلیل مسافرت‌های اخیر ممکن است مصرف بنزین دیگر استان‌ها افزایش پیدا کرده باشد و از تعطیلات نوروز تا اردیبهشت ماه مصرف بنزین در اهواز، آبادان و دیگر شهرستان‌های استان به دلیل حضور مسافران نوروزی افزایش قابل توجهی پیدا کرد اما در حال حاضر مصرف بنزین ثابت و تلرانس کمی دارد.

بنی سعید با اشاره به اینکه ۵۴ جایگاه فرآورده‌های نفتی در منطقه آبادان وجود دارد، عنوان کرد: به دلیل اینکه شهرستان آبادان تامین کننده سوخت کشور است و سوخت مورد نیاز اهواز از آبادان و ماهشهر تامین می‌شود و سوخت استان‌های غربی شامل استان ایلام، یاسوج، لرستان و شهرکرد را ما تامین می‌کنیم و خوشبختانه در این زمینه کمبودی نداریم و ما کمبود استان‌های دیگر را هم برطرف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نرخ بنزین و گازوئیل ثابت و تغییر نکرده است، افزود: نرخ هر لیتر بنزین غیر یارانه‌ای ۳ هزار تومان، هر لیتر بنزین یارانه‌ای یکهزار و ۵۰۰ تومان، هر لیتر بنزین سوپر ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، نرخ یارانه‌ای نفت و گاز یا گازوئیل ۳۰۰ تومان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آبادان در خصوص اقدامات برای جلوگیری از قاچاق سوخت در مرزها اظهار کرد: در این راستا برای جلوگیری از قاچاق سوخت دستگاه کنترل باک در مرز شلمچه مستقر شده است و باک کامیون های عراقی رصد و کنترل می کنند.

بنی سعید عنوان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان شهرهای آبادان، خرمشهر، آغاجاری، امیدیه، شادگان، ماهشهر، بندر امام و کل سواحل خوزستان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی برای جلوگیری از قاچاق پخش فرآورده های نفتی مصرف بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون و همچنین محل‌های دپو، ۶۰ هزار و ۲۶۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی‌های تکمیلی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد