Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، از تامین اعتبار جهت اجرای 107 کیلومتر فیبرنوری در راستای توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی برای شهرستان ماهنشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، حامد سرایی مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در دیدار با خاتمی، نماینده مردم شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار جهت اجرای 107 کیلومتر فیبرنوری در راستای توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی برای شهرستان ماهنشان و ابلاغ به شرکت مخابرات برای اجرا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طرح توسعه ارتباطات پهن باند از طریق فیبر نوری را در راستای ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و همچنین پایداری در ارتباطات بین شهرستان های استان ضروری دانست و گفت: در فاز دوم پروژه توسعه فیبرنوری 107 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان‌های ماهنشان و زنجان طراحی، و با تامین اعتبار از محل طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت مخابرات به عنوان مجری طرح ابلاغ شده است.

سرایی افزود: با اجرای این پروژه، پهنای باند شهرستان ماهنشان و چندین سایت روستایی در مسیر پروژه تقویت که موجب افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت مصرفی در این شهرستان می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان شرکت مخابرات توسعه پروژه ارتباط سایت علم وفناوری فیبرنوری شبکه ملی خبر زنجان پهن باند سایت روستا شهرستان ماهنشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال