Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته کرمانشاه در جمع خبرنگاران ورزشی نویس، با اشاره به محبوبیت رشته کاراته در کرمانشاه، گفت : کاراته بویژه بخش کومیته آن، طرفداران زیادی در استان دارد، اما متاسفانه طی چند سال اخیر، شیوع بیماری کرونا تاثیراتی را بر فعالیت‌های این رشته گذاشته است.

وی ادامه داد: با توجه به کم رنگ شدن فعالیت‌های کاراته دردوران شیوع کرونا، با فروکش کردن این بیماری در اواخر سال گذشته، تلاش کردیم تا هرچه سریع‌تر کاراته کرمانشاه را به روز‌های اوجش بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کاراته کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا، بدنبال میزبانی یک رویداد بزرگ بودیم تا تحرک و پویایی را به کاراته استان تزریق کنیم و با پیگیری‌های انجام شده، میزبانی مرحله دوم «کاراته وان ایران» به ما واگذار شد.

وی به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مرحله دوم رقابت‌های کاراته وان ایران در اردیبهشت امسال اشاره کرد و اظهار کرد: به اذعان مسئوللن فدراسیون، کارشناسان و داورانی که در این رقابت‌ها حضور داشتند، میزبانی کرمانشاه بسیار چشمگیر و شایسته بود، به گونه‌ای که رئیس فدراسیون اعلام کرد که کرمانشاه قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را نیز دارد.

نصراللهی با بیان اینکه طی مدت هشت روز برگزاری این رقابت‌ها، جامعه کاراته کرمانشاه با جان و دل همکاری کردند، گفت: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم میزبانی یک رویداد بین المللی را هم برای کرمانشاه بگیریم.

وی روند کاراته کرمانشاه را روبه رشد دانست و گفت: اخیرا که مسابقات قهرمانی کشور در شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم اعزامی کرمانشاه در بخش پسران شش مدال و در بخش دختران دو مدال طلا کسب کردند تا بتوانیم عنوان نائب قهرمانی کشور را در این رقابت‌ها بدست آوریم.

رئیس هیات کاراته استان یادآورشد: نمایندگان استان که در این رقابت‌ها مدال آوری کردند، همه از چهره‌های جدید و جوان هستند که نوید آینده‌ای درخشان برای کاراته کرمانشاه را می‌دهند.

وی به مسابقات درحال اجرای کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه هم اشاره‌ای کرد و گفت: در این رقابت‌ها، در بخش مردان پنج کاراته کا از ایران اعزام شده اند که دو نفر از آن‌ها کرمانشاهی هستند که حدود ۴۰ درصد از تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

نصراللهی یادآورشد: در بخش بانوان هم، "پگاه زنگنه" از کرمانشاه به عنوان مربی، در کنار تیم ملی کاراته بانوان ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه تصریح کرد: در روز‌های سوم و چهارم شهریور هم مسابقات "برترین برترین‌های ایران" در رده‌های پایه در شهر یزد برگزار خواهد شد که برای این رقابت‌ها نیز ۱۵ ورزشکار – ۹ دختر و شش پسر – از کرمانشاه دعوت شده اند که از بین آن‌ها حداقل چهار نفر به مسابقات آسیایی دعوت می‌شوند.

به گفته این مسئول، دو ورزشکار کرمانشاهی – علی مسکینی و عبدالله ولدی – بزودی به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی مسابقات ورزشی رئیس هیات کاراته کاراته کرمانشاه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی