Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@13:37:19 GMT

برگزاری جشنواره ارمغان مهر بیمه‌های زندگی کوثر

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۴۲۴

برگزاری جشنواره ارمغان مهر بیمه‌های زندگی کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور ترغیب و تشویق شبکه فروش و نیز افزایش سطح رضایت مشتریان طرح انگیزشی ارمغان مهر بیمه‌های زندگی ویژه نمایندگان و بیمه‌گذاران را برگزار می‌کند. این جشنواره با هدف ترویج و توسعه بیمه‌های زندگی در میان عموم مردم و نیز ارتقای همکاری، رقابت و کار گروهی در بین نمایندگان طراحی شده است.

معصومه نجات‌بخش رونق بیمه‌های زندگی در کشور را یکی از ماموریت‌های راهبردی این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: با توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و نیز استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب کارگزاران رسمی بیمه که در رشته زندگی فعال هستند، بیش‌ازپیش شاهد ارتقای سهم بیمه‌های زندگی در شرکت بیمه کوثر و به نوبه خود در صنعت بیمه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این طرح تا ٢٢ مهر ماه ادامه دارد و از نمایندگانی که بیشترین امتیاز را در هر سطح کسب کنند در سالروز تاسیس بیمه کوثر تجلیل می‌شود، افزود: در این جشنواره، به نمایندگان دارای فروش بیشتر نسبت به مدت مشابه و براساس شاخص‌های تعریف شده، جایزه نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود.

معاون بازاریابی شرکت از اعطای هدایای ارزنده و ارائه تسهیلات ویژه به بیمه‌گذاران نیز در این رابطه خبرداد و گفت: علاقه‌مندان به خرید بیمه‌های زندگی می‌توانند به نمایندگان، سرپرستی‌ها و شعب شرکت بیمه کوثر در سراسر کشور مراجعه کنند.

نجات‌بخش با اشاره به اینکه جشنواره‌های مشابهی در بخش فروش بیمه‌های اموال، مسئولیت و زندگی تا پایان سال برای نمایندگان و بیمه‌گذاران طراحی شده است، اظهار کرد: این جشنواره‌ها طی دوره‌های زمانی مشخص تا پایان اسفند برگزار می‌شود و در این فواصل زمانی از نمایندگانی که بالاترین امتیاز در وصولی حق‌بیمه را داشته باشند به‌صورت جداگانه با جوایز نقدی و غیر نقدی تجلیل می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 بیمه های زندگی بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد