Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، صبح امروز چهارشنبه «میشل عون» رئیس جمهور لبنان با «نجیب میقاتی» نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در کاخ بعبدا (در بیروت) دیدار و گفتگو کرد.

بنابر اعلام منابع لبنانی موضوع اصلی این دیدار پیشبرد روند امور در راستای تشکیل دولت جدید در لبنان بوده است.

نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان پس از برگزاری نشست، در برابر رسانه های لبنانی سخنان کوتاهی را بیان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما درباره تشکیل دولت جدید گفتگو کردیم و دیدگاه های ما در این مساله نزدیک بود.

گفتنی است پیش از این وبگاه لبنانی النشره در گزارشی اعلام کرده بود: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی در لبنان بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.

در این گزارش با اشاره به روابط تنش زا میان میشل عون رئیس جمهور لبنان و نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید، آمده بود: جنگ بیانیه ها میان عون و میقاتی همچنان ادامه دارد.

النشره با اشاره به عدم توافق جریان های سیاسی لبنان درباره تشکیل دولت و همچنین موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید، عنوان کرد: به نظر می رسد لبنان خودش را برای ورود به یک دوره طولانی از کشمکش و مناقشات سیاسی آماده می کند.

کد خبر 5565488 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: نجیب میقاتی میشل عون لبنان ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین تایوان ترکیه سلمان رشدی ایران افغانستان دونالد ترامپ جنگ اوکراین تشکیل دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و چین

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه با وزیر دفاع چین دیدار کردند. 

وزیر دفاع کشورمان در این اجلاس سخنرانی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • ببینید | استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح؛ اسرائیل آماده جنگ می‌شود؟
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین