Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهضت حورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در سخنانی تلاش بر کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم‌ترین هدف فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه دانست و اظهار کرد: هم اکنون تفاهم نامه‌ای از طرف دولت با عنوان کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است و جهت جذب اعتبار، مؤسسات قرآنی می‌بایست طرح‌های خود در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی را ارائه دهند تا ضمن بررسی در کمیته استانی و موافقت با طرح، این جذب اعتبار صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات در بخش قرآنی بسیار کم و محدود است ابراز داشت: این‌گونه طرح‌ها و تفاهم نامه‌ها فرصتی است تا مؤسسات قرآنی با ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خود بتوانند برنامه‌های قرآنی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را برگزار کنند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان اردبیل به فراخوان اولین همایش تجلیل از مربیان قرآن فعال در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با هدف توسعه فعالیت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، از مربیان قرآن فعال در این زمینه تقدیر و طرح‌های ارائه شده توسط این مربیان برای اجرای تأمین اعتبار خواهد شد.

حورزاده در خصوص شرایط شرکت در این فراخوان گفت: مربیان قرآن با ارائه برنامه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، گزارش عملکرد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، مدارک تحصیلی، قرآنی و رتبه‌های برتر و نیز سوابق فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان تا تاریخ ۲۷ مرداد ماه فرصت دارند تا مدارک و مستندات لازم را به دبیرخانه همایش به شماره واتساب ۰۹۳۰۵۴۸۲۶۶۴، ارسال کند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان به مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی و قرآنی در این همایش اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، دارالقرآن الکریم و مؤسسه قرآنی نورمبین با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در اجرای این همایش مشارکت دارند.

به گفته حورزاده مراسم تجلیل از مربیان فعال در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی روز یکشنبه ۳۰ مرداد همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می‌شود.

کد خبر 5564481

منبع: مهر

کلیدواژه: قران اردبیل هیئت دولت قرآن صدا و سیما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان صداوسیما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا گرگان محرم 1401 روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل اربعین 1401 ایلام سفر استانی کاهش آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی