Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:16:09 GMT

معرفی دوربین مدار بسته اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۴۷۱۹

معرفی دوربین مدار بسته اقتصادی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سیستم دوربین مداربسته (CCTV)، یکی از عوامل بازدارنده در وقوع جرم، جنایات و سرقت و ابزاری برای افزایش امنیت محیط ماست. در دنیای امروز، نیاز است که محیط‌های حساس خود را تحت کنترل و نظارت بیشتری قرار دهیم. چرا که نیروهای انسانی به تنهایی نمی‌توانند دقت کافی و لازم را در خصوص نظارت بی وقفه و با دقت بالا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اهمیت نصب سیستم‌های دوربین مداربسته مطرح می‌گردد. با استفاده از سیستم‌های نظارتی، امر نظارت با دقت بیشتری انجام می‌شود و افراد بدون حضور در محل، می‌توانند محیط مورد نظر خود را نظارت کنند و از رخدادهای محیطی مطلع شوند.

دوربین مداربسته یکی از ملزومات دنیای امروز است که می‌تواند دغدغه‌های ما را در خصوص حفظ جان و مال خود به حداقل برساند. قیمت و کیفیت، از عوامل تاثیرگذار در استقبال هر محصول و یا هر وسیله الکترونیکی محسوب می‌شود. در این مقاله، به معرفی دوربین مداربسته اقتصادی پردازیم.

دوربین مداربسته اقتصادی چیست؟

اغلب افراد تمایل دارند که دوربین‌هایی با قیمت کمتر و مقرون به صرفه خریداری کنند، بنابراین شرکت‌های بزرگ نظارت تصویری، سری محصولات اقتصادی خود را به بازار ارائه کرده‌اند. البته در هنگام خرید محصولات اقتصادی، توجه به کیفیت و گارانتی آنها نیز حائز اهمیت است. برندهایی بزرگی چون داهوا، مکسرون، هایک ویژن، آلباترون، آپتینا و … با ارائه این سری محصولات با کیفیت و اقتصادی خود، گام بزرگی در ایجاد امنیت کاربران برداشته‌اند.

محصولات کوپر وEZ-IP داهوا، محصولات AHD آلباترون و آپتینا، از جمله محصولات اقتصادی هستند که علاوه بر قیمت ارزان از کیفیت خوبی برخوردارند. شرکت داهوا، با حذف قابلیت‌های غیر ضروری در محصولات خود، این سری محصولات اقتصادی را ارائه کرده است.

در خرید دوربین مداربسته اقتصادی، توجه به چه نکاتی ضروری است؟

مهم‌ترین نکته در خرید دوربین مداربسته اقتصادی، کیفیت و گارانتی آن است. بنابراین می‌بایست در خرید سیستم مداربسته، تنها قیمت را در اولویت قرار نداد بلکه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصول نیز توجه داشت. در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته می‌پردازیم.

گارانتی محصول: یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک محصول خوب، گارانتی معتبر آن است. گارانتی معتبر به معنای ارائه خدمات پس از فروش خوب، به منظور حمایت از حقوق مصرف کننده است. توجه داشته باشید که در صنعت نظارت تصویری، محصولاتی با قیمت بسیار پایین به فروش می رسند که دارای گارانتی نیستند. یا شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی آنها، تعهدات لازم به منظور حفظ حقوق مصرف کننده را ندارند. شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین شرکت تولید کننده، وارد کننده و ارائه دهنده خدمات نظارت تصویر در ایران، است که در راستای رضایت مشتریان، تمام محصولات خود به همراه گارانتی معتبر ارائه می‌دهد.

کیفیت: دیگر نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته اقتصادی، کیفیت آن است. کیفیت مطلوب به معنای بهره مندی یک محصول از امکانات لازم، سخت افزار و نرم افزار مناسب می‌باشد. این امکانات شامل : رزولوشن مناسب برای ارائه جزئیات تصاویر و با وضوح بالا، قابلیت‌های تشخیص حرکت و شناسایی و تشخیص چهره، قابلیت‌های هوشمند ( IVS یا VCA )، پلاک خوانی (ANPR)، مقاومت در مقابل عوامل محیطی چون : گرد و غبار، باران، برف، رطوبت، ضربات خارجی و .. است.

کاربرد دوربین: دوربین‌های مداربسته، متناسب با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند در کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال می‌توان به دوربین‌های حرارتی یا Thermal، ضد انفجار، ضد خوردگی و … اشاره کرد که در محیط‌های نظامی، پالایشگاهی، آزمایشگاهی و سایر اماکن حساس کاربرد دارند. این دوربین‌ها، نسبت به دوربین‌های معمول‌تر، با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

لازم به ذکر است که دوربین‌های مداربسته که اخیراً وارد بازار نظارت تصویری شده‌اند، قادر هستند که تصاویر دید در شب را در دو حالت سیاه و سفید و تمام رنگی ارائه نمایند. دوربین‌هایی با قابلیت ارائه تصاویر تمام رنگی یا استارلایت، با قیمت بالاتری به فروش می رسند. دوربین‌های استارلایت یا Full Color، می‌توانند در محیط‌های حساس و شرایطی که مشاهده پلاک خودروها برای کاربران حائز اهمیت است مورد استفاده قرار گیرند.

از کجا می‌توان دوربین مداربسته اقتصادی را تهیه کرد؟

محصولات دوربین مداربسته، توسط شرکت‌های گوناگونی عرضه و ارائه می‌شوند، نیاز است که با جست و جوی دقیق‌تر، شرکت معتبری را برای خرید هوشمندانه خود انتخاب کنیم. شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین شرکت ارائه دهنده، تولید کننده و عرضه کننده محصولات نظارت تصویری در ایران، با کیفیت ترین سیستم‌های دوربین مداربسته را با ضمانت و گارانتی خود ارائه می‌کند. همچنین این شرکت، نمایندگان معتبری را در سراسر کشور دارد تا امر خرید و ارائه خدمات پس از فروش را سهولت بخشد. بنابراین شرکت فراگستر الکترونیک، می‌تواند انتخابی مناسب و هوشمندانه برای خرید ارزان‌ترین دوربین مداربسته با کیفیت باشد. می‌توانید به منظور اطلاعات بیشتر در خصوص یافتن نزدیک ترین نمایندگی به سایت فراگستر، قسمت امور نمایندگان مراجعه نمایید.

کلام آخر در خصوص معرفی دوربین مداربسته اقتصادی

همانطور که اشاره شد، دوربین‌های مداربسته اقتصادی و با کیفیت، دارای محبوبیت بسیاری در کاربردی‌های معمول و عمومی هستند. در این مقاله، نکات مهمی در خصوص انتخاب دوربین مداربسته اقتصادی ارائه شد. بنابراین می‌بایست علاوه بر قیمت، به کیفیت، خدمات پس از فروش و قابلیت‌های محصول توجه داشت.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5565485

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین مدار بسته کسب و کار امنیت اجتماعی بازار تهران قیمت خرده فروشی کسب و کار قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت مرغ قیمت گوشت شهر تهران خرید و فروش مسکن آپارتمان گوشت مرغ بازار خودرو گوشت قرمز قیمت ماهی محصولات اقتصادی نظارت تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود