Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، برنامه « بازتاب» چهارشنبه ۲۶ مرداد با موضوع نگاهی به اهمیت توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  از رادیو فرهنگ پخش می شود.

امروزه توسعه ی علمی به مهمترین رکن توسعه ی جوامع تبدیل شده است. در سراسر دنیا نخبگان موتورپیش برنده ی این توسعه ی علمی هستند و نقشی بی بدیل در این زمینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بیانیه ی گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب مجدانه سعی در تبیین گامهای لازم برای دستیابی به این مهم دارد.

براساس این اهمیت و ضرورت در برنامه این هفته بازتاب ، توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور  حسین توحیدی عضو بنیاد نخبگان  و خسرو سلجوقی معاون توسعه صنایع خلاق به عنوان کارشناسان مورد  بحث وگفت و گو قرار می گیرد.

گفتنی است، بیانیه گام دوم شامل مجموعه ای از اولویت ها،پیشرفت ها و چالشها و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح گردیده لذا در این برنامه سعی بر توجه به یکی از محورهای اساسی بیانیه که تاکید بر شناخت گذشته و درس گرفتن از تجربه ها می باشد و به بحث در حوزه علم و پژوهش و دلایل پیشرفت مسلمانان در دوران شکوفایی اسلام و عبرت آموزی مسلمانان عصر حاضرنیز  پرداخته می شود.

« بازتاب» را به تهیه کنندگی و سردبیری شهرزاد چرامی و گویندگی احسان همتی چهارشنبه ها ساعت ۱۷:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج ۱۰۶مگاهرتز و ۵۸۵کیلوهرتز بشنوید.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رادیو فرهنگ گام دوم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳