Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ در خصوص حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ برتر اطلاعیه ای صادر کرد

شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر عدم حضور تماشاگران  به آگاهی می رساند تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه های لازم  می توانند طبق پروتکل ها و دستورالعمل های قبلی تا سقف ۳۰ درصد  ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

مرگ پایان کبوتر نیست؛ بابک برزویه پر کشید لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز (یکشنبه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به گزارشی از نظرات اخیر شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهارکرد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از سال گذشته میان محلی و شورای نگهبان در رفت و آمد بود، در نهایت خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم این طرح به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) نیز در جلسه اخیر شوری نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی گاز ایران با هند به داوری نیز مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت. طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی نیز است سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت که به تایید شورا نرسید. همچنین اصلاح قانون نظام صنفی کشور نیز با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شد.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم