Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و سیزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ظهر امروز به میزبانی تهران و با حضور علیرضا زاکانی، رئیس این مجمع، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، برخی از مدیران و معاونان وزارت کشور و جمعی از شهرداران سایر کلانشهرهای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در نشست یکصد و سیزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که ظهر امروز ( 26 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: جلساتی از قبل در این مجمع برگزار شد و اثرات آن را بعضا دیدیم؛ در کنار آن واقعه مهم و عزیز اربعین را در پیش داریم که پیرامون آن با هم صحبت می کنیم و تامین منابع و مسائلی که درباره سازندگی ها خواهیم داشت از دیگر مباحث این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری تهران بیان کرد: امیدواریم دست به دست هم دهیم و گام‌های بلندی در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی برداریم.

در ادامه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امیدواریم این نشست به نتایج مثبت و خوبی منجر شود، اضافه کرد: همه شهرها مشکل دارند و شرایط اقتصادی که متاسفانه به وجود آمد باعث شد که دولت و شهرداری ها، به ویژه شهرداری تهران از زیر صفر شروع کردند ؛ بدهی های فراوانی که وجود دارد باعث شد که ما هنوز نتوانیم‌خودمان را به صفر برسانیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مسائل اربعین نیز در دستور جلسه  امروز است، تصریح کرد: اربعین یک نعمتی برای ما است که شهرداری تهران برای کمک به این مراسم پیش قدم شد و شهرداری های دیگر نیز یه میدان آمدند و ارتباط خوبی بین دو ملت ایران و عراق برقرار و این دو ملت در کنار هم یک امت را تشکیل دادند.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری کلانشهرهای ایران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری