Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدجواد یحیی‌زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال از دستگیری دو نفر از عملان فروش آرد سهمیه این شهرستان در خارج از شبکه توزیع و اخلاگران نظم تولید نان خبر داد و اظهار کرد: برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در تهیه نان و ایجاد صف های طولانی در مقابل نانواییهای خلخال فعالیت روزانه تمامی نانوایی‌های  این شهرستان با جدیت از سوی اعضای ستاد آرد و نان رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان در شناسایی و دستگیری عوامل دست اندرکار فروش ارد سهیمه خلخال افزود: تمامی اعضای ستاد آرد و نان وظیفه دارند به صورت روزانه نسبت به سنجش میزان پخت، وزن چانه، تعطیلی خودسرانه و سایر موارد تخلف همچون فروش آرد دولتی اقدام و نتیجه اقدامات خود را به فرمانداری شهرستان گزارش دهند.

فرماندار خلخال گفت: با وجود توزیع ۳۵ تن آرد مازاد بر سهمیه ماهانه این شهرستان در مردادماه جاری، مشکل کمبود آرد در نانوایی‌های خلخال احساس می‌شد و این کار ما را بر این واداشت که نسبت به شناسایی عوامل بی نظمی در تولید نان و توزیع آرد سریعا اقدام و نسبت به کشف و شناسایی و دستگیری عوامل فروش آرد سهمیه در خارج از شبکه توزیع اقدام شود.

رئیس ستاد ساماندهی آرد و نان خلخال اظهار کرد: از ابتدای مردادماه امسال ۹۸۵ تن آرد در بین نانوایی‌های خلخال توزیع شده و با توجه به اینکه آرد توزیعی بیش از آرد سهمیه شهرستان است، حضور گردشگران نیز نباید منجر به تشکیل صفهای طولانی می‌شد.

یحیی زاده با بیان اینکه سهمیه خلخال بر اساس جمعیت و به صورت مساوی در بین سه بخش مرکزی شاهرود و خورش رستم و همچنین نانوایی های سطح شهر خلخال توزیع می‌شود، اظهار کرد :از این پس آرد عشایری توسط اداره امور عشایری و طبق روال سابق بر اساس سهمیه تعیین شده در کارت هوشمند عشایر توزیع می‌شود و دستگاه‌های دیگر حق دخالت در توزیع آرد عشایر این شهرستان را نخواهند داشت.

وی یادآورشد: براساس جمعیت عشایری این شهرستان ماهانه باید ۳۰ تن آرد عشایر در خلخال توزیع شود که این میزان در تیرماه امسال به ۵۰ درصد کاهش یافته که انتظار می‌رود این مشکل از سوی مرکز استان برطرف شود .

فرماندار خلخال ادامه داد: قیمت نان روغنی در خلخال با چانه ۳۵۰گرمی ۵ هزار تومان و قیمت نان محلی چای چورکی با چانه ۲۰۰گرم ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است وخریداران این نوع نان در صورت مشاهده فروش غیر از قیمت اعلام شده ستاد آرد و نان موضوع را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

یحیی‌زاده با اشاره به قیمت‌های پخت نان روغنی با قیمت بیش  از نرخ اعلام شده و دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فروش این نان به قیمت دو برابر در برخی از نانوائی‌های نان روغنی پز خلخال گفت: با متخلفین در حوزه آرد نان و کم فروشی برخورد قاطع انجام خواهد شد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه طی خرداد ماه، ۹۵۵ تن آرد، تیرماه ۹۶۵ تن و مرداد ماه ۹۸۵ تن آرد در بین نانوایی‌های خلخال توزیع شده است، تصریح کرد: علاوه بر توزیع ۲۰ تن آرد مازاد در تیر ماه امسال  ۳۵ تن آرد مازاد بر سهمیه این شهرستان از طریق مرکز استان تهیه و در بین نانوایان توزیع شده است.

 وی با بیان اینکه مشکلات آرد و نان در بخش‌های شاهرود و خورش رستم هم حل خواهد شد، گفت: طبق رصدهای انجام شده از سوی فرمانداری و سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد که عاملین آرد شهرستان و بخش‌ها، آرد سهمیه را به طور کامل به شهرستان حمل نکرده و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده اند که طبق قانون برخورد لازم از سوی دستگاه‌های متولی انجام گرفت.

برچسب‌ها مدارس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فصلنامه رشد آموزش فنی و حرفه ای و کار و دانش اردبیل دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مدارس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اردبیل دانش آموزان خارج از شبکه توزیع خلخال توزیع آرد سهمیه آرد و نان فروش آرد تن آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد