Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: بودجه اختصاص یافته پس از جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان لرستان با مدیران برق باختر، شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای انجام گرفت.

ابراهیمی با بیان اینکه ۱۳۷ میلیارد تومان بودجه عمرانی نیز به شهرستان دلفان اختصاص یافته است ادامه داد: احداث و توسعه جاده‌ها و همچنین ایجاد زیرساخت برای چشمه آب گرم کاکاوند از مهمترین پروژه‌های عمرانی دلفان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است "تاج امیر" تنها سد در دست ساخت شهرستان دلفان است که عملیات اجرایی آن مرداد ماه سال ۱۳۹۵ طی قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا آغاز شد.

ارتفاع این سد از بستر رودخانه ۵۰ متر، طول تاج ۲۲۵ متر، عرض تاج هشت متر و حجم مخزن ۸/۵ میلیون متر مکعب خواهد بود و هدف از اجرای این طرح، تامین آب شرب و صنعت بخشی از جمعیت شهر نورآباد (مرکز شهرستان) و تنظیم بهینه آب زراعی برای اراضی پایین دست سد عنوان شده است.

این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش از این مسوولان اعلام کرده اند در صورت تکمیل پروژه و بهره برداری از سد تاج امیر برای حدود ۶۵۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد اختصاص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان