Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس طی دو فصل اخیر در تیم های پایه هزینه زیادی نداشته است

کل هزینه های تیم های پایه پرسپولیس برای کل فصل مبلغ 4 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش طرفداری، دو شب پیش بود که در برنامه فوتبال برتر برای اولین بار اسناد مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منتشر و مشخص شد باشگاه استقلال برای فصل جاری حدود 120 میلیارد گرانتر از باشگاه پرسپولیس بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در هزینه های دو تیم هنوز مبلغ قرارداد لوکادیا بازیکن جدید پرسپولیس و همین طور برخی بازیکنان جدید استقلال از جمله محمد محبی، مهدی قائدی، کاوه رضایی و سیاوش یزدانی لحاظ نشده است.

اما نکته اینجا است باشگاه استقلال هزینه تیم های پایه و آکادمی خود را نیز در لیست هزینه ها آورده درحالی که باشگاه پرسپولیس چنین اقدامی انجام نداده و همین موضوع باعث شده این ابهام ایجاد شود که در صورت اضافه شدن مبلغ قراردادهای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم های پایه پرسپولیس، اختلاف هزینه های دو تیم به حداقل خواهد رسید. این درحالی است که آکادمی باشگاه پرسپولیس طی دو فصل اخیر کمترین بودجه را به خود اختصاص داده است.

پیگیری های خبرنگار طرفداری حکایت از آن دارد که کل مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان پایه پرسپولیس در فصل قبل 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که البته تنها 50 درصد آن از سوی باشگاه پرداخت شده است. در فصل جدید نیز آکادمی باشگاه حدود 4 میلیارد تومان برآورد هزینه داشته که هنوز هیچ رقمی از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده و آخرین مبلغ پرداختی باشگاه به تیم های پایه همان 50 درصد فصل قبل است.

از این رو در صورت اضافه کردن هزینه های تیم های پایه این فصل پرسپولیس به رقم منتشر شده، اختلاف هزینه های دو تیم استقلال و پرسپولیس به 114 میلیارد تومان خواهد رسید که باز هم رقم عجیب و غریبی است. آن هم درحالی که پرسپولیس فصل قبل ۱۴۰ میلیارد و استقلال با ۱۶۰ میلیارد بسته شده بودند و در حال حاضر استقلال بدون احتساب هزینه بازیکنان جدید خود، ۱۲۰میلیارد و با احتساب آن ها (طبق ادعای برخی رسانه ها) ۱۷۰ میلیارد گرانتر از پرسپولیس خواهد بود و تقریبا دو برابر فصل قبل هزینه کرده است.

اخبار داغ 

مرگ پایان کبوتر نیست؛ بابک برزویه پر کشید لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پایه پرسپولیس تیم های پایه فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی