Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:05:11 GMT

جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان صدقه از طریق QR کد در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۵۳۲۱

جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان صدقه از طریق QR کد در تهران

محمد دهرویه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام کمک‌های مردمی از طریق روش الکترونیکی QR کد ، گفت: این طرح از تیرماه ۱۴۰۰ در سطح استان تهران اجرایی شد.

وی افزود: طرح QRکد زمینه تقویت فرهنگ انفاق و صدقه با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی را محقق خواهد کرد.

دهرویه با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۹ هزار مشترک حقیقی و ۴ هزار و ۱۱۱ مشترک حقیقی در قالب طرح QR کد در سطح استان تهران صدقات خود را پرداخت می‌کنند، افزود: مشترکان روش الکترونیکی QR کد از ابتدای اجرای این طرح با ۲۴ هزار و ۶۰۵ تراکنش تاکنون ۵۷۰ میلیون تومان صدقه با استفاده از این روش پرداخت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به مراحل سنتی تخلیه صندوق‌ها و مشکلات مربوط به آن، بیان کرد: با همکاری کلیه سازمان‌ها، اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص پرداخت آنلاین صدقه اجرایی شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مشترکین QRکد به ۲۵۰ هزار مشترک برسد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح QR کد می‌توانند با شماره گیری تلفن ۷۱۳۹۲۱۱۶-۰۲۱ نسبت به دریافت کد شخصی QR کد برای پرداخت صدقه ظرف مدت ۲۴ ساعت اقدام نمایند.

کد خبر 5565524 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان صدقه شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی سازمان محیط زیست شورای شهر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا شهر تهران عضو شورای شهر تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی علیرضا زاکانی بنیاد شهید و امور ایثارگران میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد