Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری با بیان این که، آزادگان معنای جدیدی به واژه اسارت دادند ،افزود: آنان پرچم‌داران جهاد تبیین در اوج دفاع مقدس در قلب حضور بعثی هاعراق بودند.
وی خاطر نشان کرد: سرسلسه مقاومان اسرای تاریخ معاصر، آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستند که همه ما باید قدر این سرافرازان نظام مقدس را بیش از پیش بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مازندران تصریح کرد: اسارت با عزت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه خون شهدای ما را پاسداری کرد و اگر تلاش آزادگان در طول اسارتشان برای نبرد جبهه حق علیه باطل نبود، خون شهدا هم هدر می رفت.
حسینی‌پور با بیان این که پاکی و حقانیت دلاورمردان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های آزادگان در آن سوی مرزها به ثمر نشست، گفت: حقیقت وجودی جبهه مقاومت با دلاوری های آزادگان در دفاع مقدس تجلی یافت.
به گزارش ایرنا، مازندران در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۴ هزار جانباز و ۲ هزار و ۴۰۰ آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرد. ۲۶ مرداد ماه یادآور بازگشت مردان قبیله غیرت از مرز رسمی خسروی در سال ۱۳۶۹ پس از سال‌ها دوری و تحمل شکنجه‌های بسیار در زندان‌های مخوف رژیم بعثی به آغوش پاک ایران اسلامی است.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس سید محمود حسینی پور نوری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس مازندران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از سفیران معروف استان افزود: معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و این جایگاه مربوط به اولیا الهی است.

وی بیان داشت: معلم چراغ راهی است برای دانش آموزان که انسان‌ها را از ظلمات به نور هدایت می‌کند.

حسینی تصریح کرد: معلمان، افسران جهاد تبیین در جامعه بوده و رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است که بر دوش آنها است.

کد خبر 6097529

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی