Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر اسماعیل چمنی روز چهارشنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل اظهار کرد: ستاد توسعه استان بی‌شک در دستیابی به هدف‌های متعلی گام‌های بلندی برخواهد داشت و اگر موضوع یا مشکلی احصا شود که بررسی و حل آن از حیطه ستاد، خارج یا به همکاری مسئولان ارشد استان نیامند باشد، با نماینده ولی فقیه در استان یا استاندار اردبیل در میان گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهارت‌آموزی برای دانشجویان نیز در دستور کار دانشگاه محقق اردبیلی قرار دارد و تلاش می‌کنیم این قبیل آموزش‌ها را در قالب فوق برنامه‌های درسی تدوین کنیم تا دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل و تا زمان استخدام در دستگاه‌های دولتی، مشکل بیکاری و درآمد نداشته باشند و حتی بعد از استخدام نیز، از مهارت‌های خود به عنوان شغل دوم استفاده کنند.

او تصریح کرد: به عنوان مثال دانشجویی که مهندسی کامپیوتر خوانده است ایرادی ندارد از مهارت کافی تعمیرات کامپیوتر نیز برخوردار باشد و در صورت اخذ این مهارت، می‌تواند در بازار کار نیز موفق باشد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح محوطه‌سازی یادمان شهدا، اجلاس معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کل کشور و همایش بزرگداشت مقام شامخ شهدا را از برنامه‌های مدنظر این دانشگاه برای هفته دولت عنوان کرد و همکاری رسانه‌ها را در پیشبرد هدف‌های متعالی دانشگاه موثر دانست.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام دانشکده کشاورزی تاسیس شده است و اکنون تعداد رشته‌های مصوب این دانشگاه ۲۸۱ رشته شامل ۶۲ رشته در مقطع دکتری، ۱۳۳ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۷۹ رشته مقطع کارشناسی و هفت رشته مقطع کاردانی است.
این دانشگاه دارای ۹ دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، ۱۹ هسته پژوهشی و یک مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور است و همایش‌های علمی و آموزشی متنوعی در آن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

استان مرزی اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی توسعه صادرات توسعه اقتصادی استان اردبیل مهارت اموزی ریاست دانشگاه محقق اردبیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی توسعه صادرات توسعه اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی توسعه صادرات توسعه اقتصادی استان اردبیل مهارت اموزی دانشگاه محقق اردبیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد