Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:02:53 GMT

مستندهای بلند جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۵۳۷۳

مستندهای بلند جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند

هیئت انتخاب ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، ۱۸ مستند بلند راه یافته به بخش مسابقه این رویداد را معرفی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان مهلت ارسال فیلم‌های مستند به دبیرخانه این جشنواره و پس از بررسی‌های هیئت انتخاب، مستندهای راه یافته به بخش مسابقه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، مستندهای بلند راه یافته به بخش مسابقه این رویداد معرفی می‌شوند.  

در بخش مستند بلند، از میان 65 مستند بلند رسیده به جشنواره، با نظر هیئت انتخاب 18 اثر به بخش مسابقه راه یافتند که به شرح ذیل‌اند:  

دلبند (یاسر طالبی)، خط باریک قرمز (فرزاد خوشدست)، گلوله باران (مرتضی پایه شناس و حسین مومن)، کل فاطمه (مهدی زمان پور کیاسری)، احتضار (حجت طاهری)، آورتین (حسن وزیرزاده)، با آخرین نفس‌ها (فراز فدائیان)، بی رنگی (بهادر خردمند کیا)، پرویز خان (سجاد ترابی)، تفنگ برادرم (کامران جاهدی)، جمیله (محمد باقر شاهین)، چشم ایرانی (ساسان فلاح فر)، خالدار (حامد سعادت)، روزگار گل آقایی (محمد حسن یادگاری)، شهسوار (علی شاه محمدی)، عملیات المپیک (حسین الهام)، گزارش یک کوچ (عبدالخالق طاهری) و مرگ ماسایوشی (حسین صفرزاده)

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری»، شهریورماه 1401 به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار خواهد شد.

مستند «علی سلیمانی» پخش می‌شودمستند حضور رهبر انقلاب در منزل "شهید همدانی"، برای اولین بار پخش می‌شود+تیزر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون مستند تلویزیون مستند جشنواره تلویزیونی مستند بخش مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد