Web Analytics Made Easy - Statcounter

واتساپ اخیرا انتشار نسخه بتا کلاینت اندروید را آغاز کرده است. گفته می‌شود این نسخه دارای ویژگی لغو حذف پیام یا بازیابی پیام‌های حذف شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های حذف شده تصادفی را در یک چت بازیابی کنند.

به گزارش gadgets۳۶۰، ویژگی لغو حذف پیام برای تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا واتساپ در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود پلتفرم متا در هفته‌های آینده عرضه گسترده‌تری از این ویژگی را آغاز کند. بر اساس گزارشی که توسط WABetaInfo منتشر شده است، کاربران اکنون پس از حذف یک پیام با گزینه Delete for Me، یک نوار در پایین صفحه مشاهده خواهند کرد. گفته می‌شود این نوار جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام حذف شده را در عرض چند ثانیه بازیابی کنند.

همچنین طبق سایر گزارشات، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی است. این ویژگی مربوط به حریم شخصی به کاربران امکان می‌دهد شماره تلفن خود را از سایر اعضای یک گروه مخفی کنند. قابلیتی که گفته می‌شود اشتراک‌گذاری شماره تلفن (phone number sharing) نامیده می‌شود و به‌طور پیش‌فرض خاموش خواهد بود. پس از روشن کردن این ویژگی، شماره تماس یک کاربر به طور خودکار از همه اعضای یک گروه مخفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

امکان خروج از گروه‌های واتساپی بدون اطلاع دیگران

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قابلیت جدید واتساپ حذف پیام ها اپلیکیشن واتساپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارورسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان