Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تهران، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری از برگزاری نخستین جشنواره علمی و فرهنگی سیدالکریم و شیخ البلاد به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

نوروز تقی‌پور ضمن دعوت از تمام صاحبان آثار علمی و پژوهشی مرتبط با ابعاد شخصیتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهرری برای حضور در این جشنواره افزود:علاقه‌مندان می‌توانند شرایط تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی، اقتصادی در گذشته، حال و آینده را مورد بررسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۳۰ آبان آثار علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه جنشواره ارسال کنند.

کارگاه آموزش میناکاری روی سفال فیروزکوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فیروزکوه از برگزاری کارگاه رایگان آموزش میناکاری روی سفال خبر داد و گفت:این کارگاه آموزشی در راستای اجرای طرح جامع آموزش عمومی صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

 محمد حسن باب الحوائجی  ادامه داد:دوره آموزش میناکاری برای بانوان و با هدف مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

به گفته وی این دوره آموزشی در دو جلسه در نیمه اول شهریور برگزار می‌شود.

طرح مهارت‌ورزی صنایع‌دستی کودکان در قرچک 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرچک از اجرای طرح مهارت‌ورزی کودکان ۷ تا ۱۲ سال در رشته‌های صنایع‌دستی خبر داد و اظهار داشت:در این طرح رشته‌های مورد علاقه کوره کودک نظیر سفالگری و نقاشی روی سفال آموزش داده می‌شود.

 مریم خدابنده افزود: هدف از اجرای این دوره فرهنگ‌سازی و آینده‌سازی توسعه و ترویج صنایع‌دستی در جامعه‌است.

طرح مهات‌آموزی صنایع‌دستی کودکان تا پایان شهریورماه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه رنگ‌شناسی در تهران 

معاون صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری کارگاه یک‌روزه رنگ‌شناسی به زبان ساده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خبر داد و گفت:این کارگاه آموزشی با تدریس سمیه توفیقی به صورت رایگان برای هنرمندان صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

پروانه حیدری افزود: این کارگاه آموزشی در کنار نمایشگاه پنجشنبه بازار صنایع‌دستی در باغ هنر برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی رنگ‌شناسی به زبان ساده روز پنجشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۰ به صورت رایگان برگزار می‌شود.

آموزش پته‌دوزی در دماوند 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دماوند از برگزاری دوره رایگان آموزش پته‌دوزی با هدف ترویج صنایع‌دستی خبر داد و افزود:این دوره آموزشی با شعار توانمندسازی بانوان برای اشتغال پایدار برای علاقه‌مندان به رشته‌های صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

شهرام شریفی ادامه داد:این دوره به صورت پیوسته از مبتدی تا پیشرفته با ظرفیت آموزش ۳۰ نفر از بانوان برگزار می‌شود.

به گفته وی در پایان این دوره آموزشی در صورت تایید مهارت هنرجویان گواهینامه از معاونت صنایع‌دستی استان ارائه می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری شهر تهران اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری شهر تهران اشتغال زایی گردشگری شهر تهران اشتغال زایی گردشگری و صنایع دستی شهرستان رئیس اداره میراث فرهنگی کارگاه آموزشی برگزار می شود کارگاه آموزش دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد