Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غیب پرور گفت: مهمترین راز استمرار حیات مبارک انقلاب اسلامی با هم بودن و وحدت ملت ما است. دشمن به این موضوع به خوبی آگاهی دارد و تمام سعی‌اش این است که این مشت محکم و منسجم را از هم باز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار غلامحسین غیب‌پرور جانشین کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) و سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس پیش از ظهر امروز با امام جمعه شهر سنندج دیدار کردند در این دیدار سردار غیب پرور اظهار داشت: بحمد الله ماموستایان اهل سنت استان کردستان تا به امروز همراهی خوبی با نظام داشته اند و این امر امری بسیار شاخص و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همراهی ماموستایان استان کردستان هم در استان و هم خارج از استان اثر گذاری خاص خود را داشته است و همین امر بانی این شد که امروز در خدمت شما امام جمعه شهر سنندج باشیم .

سردار غیب پرور در این دیدار ضمن تقدیر از فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: حضور سردار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده سپاه استان یک فرصت و نعمت است چرا که سردار حسینی یکی از زبده ترین و توانمند ترین و نقطه قوت سپاه در غرب کشور خصوصا استان کردستان هستند.

جانشین کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی خاطر نشان کرد: هدف سپاه و بسیج کمک به همگرایی و انسجام بخشی و وحدت است چرا که وحدت در بین مردم ایران پاشنه آشیل نظام است و هر قدر که ما بیشتر با هم وحدت داشته باشیم همانند یک گوی فشرده در برابر توطئه ها عمل خواهیم کرد.

سردار غیب پرور در ادامه بیان داشت: مهمترین راز استمرار حیات مبارک انقلاب اسلامی با هم بودن و وحدت ما است که امام بزرگوار (ره) در زمان حیات دائماً و همچنین در وصیت نامه خود بر این امر تاکید داشتند و مقام معظم رهبری هم ادامه دهنده همین راه و سنت هستند و این موضوع را دشمن به خوبی آگاهی دارد و تمام سعی دشمن این است که این مشت محکم و منسجم را از هم باز کند .

وی بیان داشت: اگر دشمن شیطنت های خود را علیه این انقلاب در این 43 سال بر سر هر ملت و مردم دیگری آورده بود آنان تاب نمی آوردند اما مردم کرد با اصالت و نجابت خود در مقابل تمامی توطئه های ضد انقلاب در این منطقه تا به امروز به عنوان ید واحد در کنار انقلاب و نظام ایستاده اند.

سردار غیب پرور در ادامه با اشاره به تمام مشکلات معیشتی و گرانی که گریبانگیر مردم است عنوان داشت: علی رغم همه مشکلات موجود مردم پای نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود