Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:52:38 GMT

پست فوق توزیع برق گمیشان در هفته دولت به مدار می آید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۵۶۶۴

پست فوق توزیع برق گمیشان در هفته دولت به مدار می آید

به گزارش خبرنگار مهر، امید سقلی ظهر چهارشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی، اظهارکرد: چندین طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گمیشان با همت و پشتیبانی دولت سیزدهم در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار گمیشان افزود: در بخش عمرانی ۶۶ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه آغاز خواهد شد که ۲۵۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان اعتبار برای آن مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات موثری در حوزه آبرسانی شهرستان گمیشان انجام شده، گفت: حدود هشت هزار و ۵۰۰ مشترک گمیشان با قطعی آب مواجه بودند که حدود ۶۵ درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دادند و برخی روستاها حتی سه ماه آب نداشتند.

سقلی ادامه داد: با نگاه ویژه رئیس جمهور و استاندار به حوزه آبرسانی، ۶ قطعه زمین به صورت رایگان از طرف مردم در اختیار آب و فاضلاب قرار داده شد و با احداث چاه در این زمین‌ها، ۹۵ درصد مشکلات آب شهرستان حل شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آبرسانی شهرستان گمیشان مصوب شد، اضافه کرد: فقط ۵۰۰ خانوار در دو روستای گمیشان به مدت یک ماه مشکل آب داشتند که این چالش مدیریت شد.

فرماندار گمیشان با اشاره به دیگر پروژه‌های این شهرستان گفت: احداث پست فوق توزیع برق گمیشان است که با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

سقلی افزود: مجتمع فرهنگی هنری گمیش تپه با زیربنای دوهزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه سال ۸۵ کلنگ زنی و رها شد اما با نگاه ویژه دولت سیزدهم به سرانجام خواهد رسید و در اختبار فعالان فرهنگی و هنری شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دو راه اندازی پروژه شیلات با اعتبار هشت میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در هفته دولت، بیان کرد: لایروبی کانال ورودی سایت میگو که تامین کننده آب این پروژه خواهد بود و احداث سایت پشتیبان قفس، پروژه‌های حوزه شیلات است.

فرماندار گمیشان گفت: ۲۰۵ طرح اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۴۱۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۱۹۳ طرح افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی خواهد شد و برای ۹۶۶ نفر اشتغالزایی می‌شود

سقلی افزود: طرح مجموعه آموزشی فرهنگی ورزشی سوارکاری کرال که فاز اول آن با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان اجرا خواهد شد و برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: مجموع پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی و اقتصادی ۲۸۵ پروژه با اعتبار ۶۶۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که بیش از ۱۸ هزار خانوار گمیشان از خدمات دولت سیزدهم بهره مند خواهند شد.

سقلی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی هنری سیمین شهر ۱۲ سال رها شده بود و با اعتبار ۹ میلیارد تومان آغاز به کار کرده که ارزش زیادی دارد.

وی در خصوص بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان گمیشان گفت: ستون‌های طبقه اول این پروژه به اتمام رسید و انگیزه خوبی بین مردم ایجاد شد، کل اعتبار آن ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که ۱۵ میلیارد آن تامین شده است.

سقلی افزود: در حوزه جاده آغاز به کار جاده بندرترکمن به گمیشان در دستور کار است که حدود دو کیلومتر آن زیرسازی شده و آماده آسفالت است و مردم انتظار دارند این پروژه به ثمر برسد.

وی ادامه داد: هزار و ۸۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان و ۴۶۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان برای طرح‌های اقتصادی تسهیلات مصوب شده است.

کد خبر 5565581

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان گمیشان فرمانداری گمیشان هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران محرم 1401 اربعین 1401 سفر استانی شیوع کرونا شهرستان گمیشان میلیارد تومان میلیون تومان هفته دولت خواهد شد کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی