Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج اظهار داشت: کمیته دائمی حفاظت از تپه‌ها و چشمه‌های شهر، در راستای صیانت از تپه‌های بکر باقی‌مانده در سطح شهر و پژوهش درباره تپه های واقع در محدوده و حریم شهر و تعیین خط مشی های کلی و نگهداری از این میراث طبیعی، تدوین شد.

امید جعفری افزود: این ظرفیت سازی در مدیریت شهری به منظور تعریف فضاهای شهری جدید متکی بر اندام های طبیعی و ایجاد هماهنگی و تعامل میان مدیریت شهری دستگاه های متولی برای دوری از موازی کاری در فعالیت ها پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وظایف کمیته حفاظت از تپه ها و چشمه های شهر سنندج هم اشاره کرد و گفت: تشکیل منظم جلسات، پایش مداوم میزان تحقق سند طرح ویژه ساماندهی تپه‌های سنندج همچنین کمک به تسریع تحقق سند و بروزرسانی سند و دیگر اسناد مرتبط با تپه‌ها، چشمه‌ها و قنات‌ها از رسالت‌های این کمیته است.

درمان رایگان مددجویان منطقه زرینه توسط نیروهای جهادی

تیم پزشکی گروه های جهادی بسیج دانشجویی با حضور در منطقه زرینه شهرستان دیواندره به مدت هفت روز نسبت به درمان رایگان مددجویان و نیازمندان این منطقه اقدام کرده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در بازدید از گروه های جهادی مستقر در منطقه زرینه شهرستان دیواندره گفت: این گروه جهادی در قالب تیم پزشکی و توسط بسیج دانشجویی با هدف کمک به درمان رایگان مددجویان تحت حمایت این منطقه اعزام شده اند.

محمد جلالی افزود: این تیم پزشکی ۴۵ نفر بوده و  شامل پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، روانشناس و دانشجویان پزشکی است که بعد از ویزیت و معاینه و انجام آزمایشات لازم نسبت به ارجاع به بیمارستان، تجویز و تحویل دارو و درمان این افراد به صورت رایگان اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: این تیم جهادی پزشکی هشت روستای منطقه زرینه را پوشش و به مدت هفت روز در این منطقه مستقر هستند، ضمن اینکه این تیم پزشکی به صورت بیمارستان صحرایی مستقر در زرینه و به صورت گردشی در سطح روستاهای اطراف مشغول به فعالیت درمانی هستند.

به گفته وی کمک به درمان و بهداشت و بیمه های اجتماعی مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های این نهاد است که در طول سال به صورت ویژه پیگیری و انجام می شود.

برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان استثنایی سنندج

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری اردوی جهادی دانشگاه با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان استثنائی در سنندج خبر داد.

رستگار خسروی افزود: در این اردوی جهادی یک روزه گروهی متشکل از ۱۰ نفر از متخصصین، دندانپزشکان و دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی به ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیمی، جرمگیری، کشیدن دندان، فلوراید تراپی و آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۲ نفر از دانش آموزان استثنائی به صورت رایگان پرداختند.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی خدمات ارائه شده رایگان به این افراد حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است و همچنین هزینه اقلام و مواد مصرفی برای ارائه خدمت به این تعداد حدود ۶۰ میلیون ریال بوده است.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج منطقه زرینه تیم پزشکی تپه ها چشمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان اینکه پروژه با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، اظهارداشت: این پروژه علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه‌ای بر وضعیت منابع آلاینده، ارائه راه کارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی‌های عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

وی مراحل انجام پروژه را شامل فاز مطالعات و بررسی کلیات وضعیت محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده سطح منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارائه راهکارهای کاهش آلاینده‌ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارائه راه کارهای مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

طاهری بابیان اینکه در این اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج و.. شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده‌های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 6089935

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا