Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی استقلال، سه بازیکن این تیم را در لیست فروش قرار داد.

به گزارش ایران اکونومیست، عملکرد بازیکنان استقلال در اردوی آماده‌سازی ترکیه و البته جذب بازیکنان جدید، ریکاردو ساپینتو را مجبور به قرار دادن نام سه بازیکن در لیست فروش کرد.  یکی از این بازیکنان محمد حسینی بود که در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوست اما نتوانست رضایت ساپینتو را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تیم هوادار به استقلال تهران آمد.

بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به استقلال تهران یکی از مهمترین دلایل خط خوردن نام حسینی از استقلال شد.

یکی دیگر از بازیکنانی که ساپینتو نامش را در لیست خروجی قرار داده عزیز اومانوف ازبکستانی است که در نیم فصل به تیم استقلال آمد اما نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد. اومانوف در فینال جام حذفی مقابل نساجی، پنالتی خود را از دست داد. وی بعد از آن بازی از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد.

اما یکی از مهمترین تصمیمات ساپینتو قرار دادن نام ارسلان مطهری در لیست فروش است. این بازیکن که در فصول گذشته توانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد در فصل بیست و کم بیشتر نیمکت نشین بود. مطهری از جمله بازیکنانی است که سابقه گلزنی در دربی را دارد و توانسته سه بار دروازه سرخپوشان را باز کند. هواداران استقلال مطهری را با شادی‌های خاص پس از گل می‌شناسند.

ساپینتو با قراردادن نام این سه بازیکن در لیست خروجی عملا راه را برای خرید بازیکنان جدید و تمدید قرارداد سیاوش یزدانی هموار کرد. البته هنوز به صورت رسمی نام این بازیکنان اعلام نشده و قرار است تا پیش از حرکت تیم فوتبال استقلال به استان گیلان نام این افراد اعلام شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ریکاردو ساپینتو ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو محمد حسین مرادمند سیاوش یزدانی سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه