Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:33:27 GMT

یزدانی: هدفم قهرمانی و رسیدن به جام جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۵۹۳۶

یزدانی: هدفم قهرمانی و رسیدن به جام جهانی است

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هدف شخصی‌ام این است که به جام جهانی بروم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش یزدانی مدافع استقلال پس از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال اظهار داشت: خیای خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم. خداراشکر می کنم که افتخار پوشیدن پبراهن مقدس استقلال را دوباره به من داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واقعا نمی‌توانستم خودم را در لباس تیم دیگری ببینم. حس خیلی عجیبی است. بهترین روزهای زندگی‌ام است که توانستم دوباره به تیم محبوبم برگردم. از خانواده‌ و دوستانم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت واقعا کنارم بودند. 7 ماه خیلی سخت داشتم. از سازمان نظام وظیفه و ارتش جمهوری اسلامی هم تشکر ویژه دارم. در این مدت به من لطف داشتند.

مدافع استقلال در مورد هدفش از حضور در این تیم عنوان کرد: قطعا هدفم رسیدن به قهرمانی است. هدف اصلی موفقیت تیم و سربلندی استقلال است و بعد مسائل شخصی خودم، هدف شخصی‌ام هم این است که به جام جهانی بروم. در این چند سال خیلی زحمت کشیدم اما وقفه‌ای افتاد.

یزدانی تصریح کرد: از هواداران عزیز تشکر می‌کنم در این مدتی که نبودم به من خیلی لطف داشتند و روحیه دادند. واقعا روزهای سختی داشتم. تنها دلخوشی من بودند. هرچه دارم از هواداران و تیم استقلال است. امیدوارم بتوانم فرد مفیدی برای استقلال باشم.


 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

کد خبر 6095637

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است