Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امام جمعه زرین دشت دراین مراسم ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن و همچنین تسلیت ماه محرم، ماه خون بر شمشیر گفت: آزادگان نماد فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر دشمن هستند و باید تکریم شوند.

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور بیان کرد؛ حضور در مجالس شهدا تنها لیاقت می‌خواهد و تا آنان نخواهند کسی در این‌گونه برنامه‌ها دعوت نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید بینا به همه امورات ماست پس کاری نکنیم که تا ابد شرمنده خون آنان باشیم.

امام جمعه زرین دشت بر لزوم‌حمایت از آزادگان و رفع موانع پیش روی زندگی آنان تاکید کرد و گفت: اگر این افراد با از خود گذشتگی خود در برابر شکنجه‌های بی رحمانه نیروهای ارتش بعثی دوام‌نمی آوردند، امروز این آسایش در کشور حکمفرما نبود.

حجت الاسلام درند پور در ادامه با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان برای به فراموشی سپردن فرهنگ شهادت در کشور یادآور شد: امروز نظام سلطه و دست نشانده‌هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و دچار جنگ ترکیبی تمام عیار با نظام سلطه هستیم که می‌طلبد با هوشیاری هر چه بیشتر از دستاوردهای شهدا و انقلاب به خوبی صیانت کنیم.

در ادامه سردار علی نجفی از فرماندهان اسبق سپاه پاسداران استان فارس که خود نیز در دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم آل الله همراه با سایر مدافعان کشور به دفاع پرداخته به مرور خاطراتی از دوران جنگ پرداخت و گفت: ما مدیون امام خمینی رضوان الله علیه هستیم چرا که انقلابی که به وجود آورد یک انقلاب تربیتی بود.

وی افزود: انقلاب حضرت امام افرادی چون سلیمانی‌ها و همدانی‌ها و اسکندری‌ها تربیت کرد تا درخت این انقلاب برای همیشه تنومند باقی بماند. حضرت امام با تکثیر حاج قاسم‌ها توطئه‌های جنگ نرم دشمنان را خنثی کرد.

سردار نجفی ضمن محکوم کردن توهین به یکی از سرداران شهید در ماه محرم امسال توسط یکی از سران فتنه ۸۸ ابراز کرد: حضرت امام با تکثیر حاج قاسم‌ها در جامعه اسلامی ایران قدرت جنگ نرم دشمنان را خنثی کرد تا پیر فرتوتی از سران فتنه در ماه عزای حسینی از سر ناتوانی و عجز به جبهه مقاومت و به یکی از فرماندهانی که در کارنامه زندگی اش به جز خدمت، افتخار و عزت آن هم بدون منت به اسم شهید حاج حسین همدانی توهین کند.

کد خبر 5565611

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادگان جنگ تحمیلی شهدای مدافع حرم شهرستان زرین دشت بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل روز خبرنگار محرم 1401 لیگ برتر فوتبال ایران اربعین 1401 شیوع کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود