Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@02:58:30 GMT

یزدانی: امیدوارم برای استقلال مفید باشم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۰۳۰

یزدانی: امیدوارم برای استقلال مفید باشم

مدافع تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که در این تیم عملکرد تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش ایران اکونومیست، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به تیم محبوبم برگشتم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم افتخار پوشیدن لباس مقدس تیم استقلال را به دست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم خود را در لباس تیم دیگری ببینیم. حس خیلی عجیبی است و یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام است که توانستم به استقلال برگردم.

او ادامه داد:‌ از مادرم، پدرم، عموی عزیزم و خواهرم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت کنار من بودند. من ۷ ماه خیلی سختی داشتم. از دوستان عزیزم و سازمان نظام وظیفه و ارتش جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم. هدفم، قهرمانی و موفقیت استقلال است و این مساله در اولویت است. هدف شخصی من، حضور در جام جهانی است چون در این چند سال خیلی زحمت کشیدم اما وقفه‌ای در این بین به وجود آمد. هدف اصلی‌ام موفقیت استقلال است.

یزدانی در پایان گفت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که در مدتی که نبودم، خیلی به من روحیه دادند. تنها دلخوشی من، هواداران بودند و من هر چیزی که دارم، از تیم استقلال و هوادارانش دارم و امیدوارم بتوانم برای استقلال مفید باشم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، سیاوش یزدانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد