Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم ایجاد شد، باید عطر خوش خدمت ماندگار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهلت جذب اعتبارات ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه سال‌جاری تمدید شده است، گفت: اعتبار قابل توجهی از سال گذشته جذب شده است و باید در فرصت باقی‌مانده مابقی اعتبارات نیز جذب شود، برگشت اعتبار جفا در حق مردم این استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات ۱۴۰۱، عنوان کرد: باید برای جذب اعتبارات در این حوزه تفاهم‌نامه بین دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه تبادل شود، اوراق درنظر گرفته شده در بورس عرضه می‌شود و قطعاً پیمانکاران از این مسئله استقبال خواهند کرد.

اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری ۲۶ هزار میلیارد تومان است

حیدری با بیان اینکه اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری ۲۶ هزار میلیارد تومان است، بیان کرد: همچنین در کنار این مصوبات، مصوباتی از جمله توسعه کارخانه حجاب و … را نیز در دستور کار داشتیم.

وی ادامه داد: ستاد ویژه پیگیری مصوبات سفر در استان تشکیل شده است و ادارات باید در این ستاد گزارش روند جذب اعتبارات را ارائه دهند، همچنین بر اساس سهم شهرستان، فرمانداران مصوبات را از اداره‌کل مربوطه پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انتظار از مدیران دستگاه‌های اجرایی رویکرد تحولی در مدیریت زیرمجموعه خود است، خاطرنشان کرد: مدیران و معاونان ادارات شهرستانی که تحرک لازم را ندارند، سریعاً باید تغییر آن‌ها در دستور کار مدیران کل قرار بگیرد و نیروهای متخصص و جهادی جایگزین شوند، عمده انتصابات در استان نیروهای جوان و پرتحرک هستند.

موانع تولید در استان برطرف شود

وی تصریح کرد: باید موانع تولید در استان برطرف شود، مدیران کار امروز را به فردا موکول نکنند، سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی معجزه می‌کند و نباید اجازه دهیم که تسهیلات اشتغالزایی برگشت بخورد، برای جبران کسری بودجه نیز می‌توان از محل فروش املاک مازاد تامین کرد.

حیدری با بیان اینکه ستاد هفته دولت با مسئولیت فرمانداران در شهرستان‌ها و معاون امور عمرانی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود، یادآور شد: پروژه‌های خوبی برای افتتاح در هفته دولت پیش‌بینی شده است، افتتاح‌ها باید واقعی باشد.

وی بیان کرد: قانون ایثارگران برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر باید در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار بگیرد، استخدام خانواده‌های شهدا در اولویت است.

حیدری خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید جلوی وقوع فساد در زیرمجموعه خود را بگیرند، اگر فسادی در مجموعه رخ دهد، مدیر آن دستگاه متهم ردیف اول است.

کد خبر 5565550

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری اعتبارات جذب اعتبارات بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل روز خبرنگار محرم 1401 لیگ برتر فوتبال ایران اربعین 1401 شیوع کرونا ایلام چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی جذب اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد