Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قربانزاده می گوید مذاکرات برای کاهش سهم دولت در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در پایان شهریور آغاز می‌ شود

گویا کاهش سهم دولت از سرخابی ها در پایان شهریور استارت می خورد.

به گزارش طرفداری، حسین قربانزاده با اشاره به فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس که اوایل فروردین ماه از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام شد به ایسنا گفت:

برای عرضه بلوکی استقلال و پرسپولیس در حال مذاکره هستیم و امیدواریم تا پایان شهریورماه قادر باشیم بخشی از آن را انجام دهیم، اما درحال حاضر در مرحله مذاکره پیش از مزایده قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

تلاش می‌شود مذاکرات نهایی برای کاهش سهم دولت به کم‌تر از ۵۰ درصد در این دو باشگاه آخر شهریورماه صورت گیرد و پس از آن عرضه بلوکی انجام شود. در حال حاضر  اطلاعات مذاکره پنهانی است و نمی‌توان جزئیات آن را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، فرایند واگذاری سرخابی‌ها بالاخره و پس از وعده های طول و دراز، زمستان سال گذشته انجام شد و بر این اساس پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶  سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، از ۱۵ اسفندماه آغاز شده بود سرانجام در ۲۸ اسفند به پایان رسید.

طبق آمار در پذیره نویسی پرسپولیس ۳۲۰ هزار نفر مشارکت کردند. ۲۶۱ میلیارد تومان از سهام این باشگاه از سوی حقوقی ها و بیش از ۸۸ میلیارد تومان نیز از سوی حقیقی ها خریداری شد. همچنین ۲۸۶ هزار نفر در پذیره نویسی استقلال شرکت کردند که ۲۸۰ میلیارد تومان از سهام این باشگاه از سوی حقوقی ها و ۷۹ میلیارد تومان از سوی حقیقی ها خریداری شد.

بر این اساس و حدود یک هفته پس از اتمام پذیره نویسی، سازمان خصوصی سازی در فراخوانی از متقاضیان بالقوه برای خرید بلوک های مدیریتی استقلال و پرسپولیس دعوت و اعلام کرد در جهت تحقق گام بعدی فرآیند خصوصی سازی این دو باشگاه و واگذاری سهام مدیریتی آنها؛ سازمان خصوصی سازی در نظر دارد نسبت به عرضه رقابتی بلوک‌های مدیریتی سهام شرکت­‌های مذکور از طریق فرابورس اقدام کند.

اخبار داغ 

مرگ پایان کبوتر نیست؛ بابک برزویه پر کشید لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس میلیارد تومان پذیره نویسی خصوصی سازی سهم دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد ۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌ایم که در اختیار وزارت است و مسیر واگذاری آن هم طی می‌شود تا سهم سرمایه‌های واقعی این دو باشگاه حفظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟