Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دومین جلسه شورای روابط عمومی سازمانهای تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان مازندران با هدف وحدت رویه در اطلاع رسانی سیاستها و اقدامات وزارت اقتصاد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزارشد. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، دومین جلسه شورای روابط عمومی سازمانهای تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان مازندران با هدف وحدت رویه در اطلاع رسانی سیاستها و اقدامات وزارت اقتصاد به مناسبت هفته دولت و با حضور سید اسماعیل هاشمی ،نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران ،نصیری مدیرعامل بانک صادرات استان مازندران،معاونین و مسئولان روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران در سالن جلسات سرپرستی بانک صادرات استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
دراین جلسه که با دبیری روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران برگزارشد،سیداسماعیل هاشمی ،نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران ضمن تقدیر از اعضای شورای روابط عمومی به جهت پوشش خبری سفر یکروزه وزیراقتصاد به استان مازندران اظهار داشت: امروزه با توجه به توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرآیند اطلاع‌رسانی، گسترش فزاینده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نقش روابط عمومی در نحوه استفاده از این ابزار جدید و چگونگی پیوند با جامعه اطلاعاتی و اقشار و گروه‌های متکثر اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.           
هاشمی افزود: در وزارت اموراقتصادی و دارایی ،ماموریت های مختلف اقتصادی وجود دارد دارد، که مردم با آن درگیرهستند و برایشان مهم است. بنابراین مجموعه این وظایف و ماموریت ها، طبیعتاً ظرفیت سنگینی برای وزارت اقتصاد فراهم می‌کند واین نقش مهم ،نیازمند تعامل مناسب با مردم است چون مخاطب این خدمات مردم هستند و نقش روابط عمومی هوشمند در این فضا و به ویژه در هفته دولت بسیار کاربردی و اساسی می‌باشد.           
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران در پایان بر اشتراک اخبار مهم اقتصادی در گروه شورای روابط عمومی،ارسال اخبار دستگاههای تابعه به روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی جهت ارسال به مرکز، اشتراک تجربیات اعضای گروه و بازنشر خبرهای وزیر محترم اقتصاد در استان  تاکید نمود. 
در ادامه جلسه ،نصیری مدیرعامل بانک صادرات استان مازندران ضمن تقدیر از روابط عمومی های دستگاههای تابعه اظهارداشت: دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم درمدیریت اقتصادی کشورتعریف می شود .لذا استفاده از ظرفیت روابط عمومی می تواند در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه  تاثیر گذار باشد.         
در ادامه جلسه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت اقتصادی دراستان مازندران به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهاد در خصوص وحدت رویه در انتشار و اطلاع رسانی اقدامات و خدمات وزارت اقتصاد با عنایت به شرایط اقتصادی استان پرداختند. 
تبادل تجربه ودانش فنی،همفکری و وحدت رویه بیشتر مجموعه های روابط عمومی های تابعه،همراهی وهمکاری اعضا جهت نیل  به اهداف وزارت متبوع، ایجاد زمینه برگزاری نشست مشترک خبری مدیران با حضوراصحاب رسانه،برگزاری نشست های علمی، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی،وحدت رویه در انتشاراخبار وزیرمحترم اقتصاد دراستان ، برنامه ریزی و اجرای سیاستهای اقتصادی وزارت متبوع در استان درعرصه اطلاع رسانی از جمله مواردی بود که به آن پرداختند

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری دومین جلسه شورای روابط عمومی سازمانهای تابعه وزارت در استان استان مازندران شورای روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد وحدت رویه اطلاع رسانی تابعه وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران

تین نیوز

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری نخستین "رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری نخستین "رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: هریک از فرودگاه های کشور دارای ظرفیت های سرمایه گذاری است که در قالب اطلس جامع سرمایه گذاری فرودگاه های کشور گردآوری شده و بناست در چنین رویدادی به سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی ارائه شود.

علی عبدی اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی بر حسب وظیفه باید ضمن در نظر گرفتن منافع شرکت، شرایط را به گونه ای فراهم کند تا با توجه به اوضاع اقتصادی، سیاسی و بین المللی در آینده آسیبی به اقتصاد شرکت فرودگاه ها وارد نشود.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها باید به نحوی فراهم شود تا همواره شاهد رشد اقتصادی شرکت فرودگاه ها باشیم، گفت: در حال حاضر عمده تمرکز شرکت بر درآمد ناشی از پروازهای عبوری است اما اعتقاد داریم که این نوع درآمد باعث شده تا از بسیاری فرصت های درآمدی دیگر غافل شویم.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه در آینده ممکن است بحث درآمدهای هوانوردی دستخوش تغییر شود، گفت: این نوع درآمد هیچ گاه درآمد پایداری نیست و باید زیرساخت لازم برای ایجاد درآمدهای ثابت و پایدار ایجاد شود تا شرکت با تحولات سیاسی و بین المللی دچار ضرر و زیان نشود. بنابراین می بایست علاوه بر تلاش برای افزایش درآمد پروازهای عبوری، از ظرفیت های بالقوه موجود در فرودگاه های کشور به نحوی استفاده شود که شاهد افزایش درآمدهای پایدار در سایر حوزه های هوانوردی و همچنین درآمدهای غیر هوانوردی باشیم.

عبدی با بیان اینکه بیم آن می رود؛ با ضربه خوردن به درآمد ناشی از پروازهای عبوری، شرکت فرودگاه ها دچار مشکلات اساسی در پیشبرد طرح های توسعه فرودگاه ها و حتی انجام امورات جاری شرکت همچون پرداخت حقوق و دستمزد شود، گفت: کاپیتان نخجوانی بر مبنای نظر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت ماموریت داده اند که سرمایه گذاری در فرودگاه های سراسر کشور به عنوان یک راهکار اساسی برای ایجاد درآمد ثابت و پایدار در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به شعار امسال که مقام معظم رهبری بر جهش تولید با مشارکت مردم تاکید داشته اند، گفت: بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان تمامی فرصت های درآمدی را احصا کرد و جلوه ای تازه از فرودگاه های ایران در جهان به نمایش گذاشت.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی گفت: در تیر ماه امسال، "نخستین رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در سالن اجلاس سران با حضور وزیر راه و شهرسازی، کاپیتان نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، مسئولان مربوطه، سفیران کشورهای هدف در ایران و سفیران ایران در سایر کشورها، اتاق های بازرگانی، اتاق های صنعت و معدن، فعالین تجاری و اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم