Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حقیقی اظهار کرد: پنج پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود که این افتتاح ها شامل خانه کبدی کبودرآهنگ، مینی چمن آبشینه، زمین چمن مصنوعی لتگاه، سالن ورزشی توچه غاز ملایر و سالن باستانی مریانج خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ نشست هفتگی مدیر کل ورزش و جوانان با اصحاب رسانه در دفتر مدیر کل برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حقیقی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در جمع ورزشی نویسان همدانی با بیان اینکه باید به هرآنچه که برای ورزش استان نیاز است بپردازیم، اظهار داشت: مشکلات زیادی در حوزه ورزش داریم‌ که باید به طور ویژه به آن ها ورود پیدا کنیم تا شاهد ارتقا همه جانبه باشیم.

وی افزود: دو استخر مریانج و الوند در اختیار اداره ورزش و جوانان است و مورد استفاده عموم قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: پنج پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود که این افتتاح ها شامل خانه کبدی کبودرآهنگ، مینی چمن آبشینه، زمین چمن مصنوعی لتگاه، سالن ورزشی توچه غاز ملایر و سالن باستانی مریانج خواهند بود.

حقیقی تاکید کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش قابل توجه است؛ ۱۸۴ میلیارد تومان در این سفر مصوب شده که این اعتبار، به پروژه های بالای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی تعلق می گیرد؛ البته اعتبار مذکور، علاوه بر اعتبار ملی پروژه هاست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: آسیب هایی که در استان همدان وجود دارد،ابتدا باید شناسایی و بعد مورد بررسی قرار گیرند. مبنا در حوزه جوانان، برگزاری دوره های مختلف و ارتباط با سمن ها است تا بتوانند به رفع مشکلات در حوزه جوانان بپردازند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

 قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

انتهای پیام/28

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی