Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@08:52:48 GMT

کدام بازیکنان استقلال در لیست خروجی قرار دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۴۱۳

کدام بازیکنان استقلال در لیست خروجی قرار دارند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان ارسلان مطهری، سیدمحمد حسینی و عزیزبک آمانوف را در لیست خروج قرار داد. مطهری به دلیل ترافیک در خط حمله از لیست کنار گذاشته شد. حسینی نیز که یکی از خریدهای آبی‌پوشان بود، اردوی ترکیه را به دلیل مصدومیت از دست داد و با آمدن سیاوش یزدانی، کادر فنی تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیربک آمانوف نیز نتوانست در تمرینات رضایت کادر فنی را جلب کند و در لیست خروجی آبی‌پوشان قرار گرفت. قرارداد این بازیکن برای فصل 02-1401 با رضایت باشگاه ادامه پیدا می‌کرد و مسئولان استقلال می‌توانند قراردادش را فسخ کنند.

بیشتر بخوانید:

کریمیان: استقلال پُرمهره‌ترین تیم لیگ است

خبر دیگر اینکه، مسئولان استقلال همچنان منتظر رسیدن ITC محمد محبی هستند تا از این بازیکن در بازی با ملوان استفاده کنند. حتی در صورتی که ITC محبی نرسد، این بازیکن شاید همراه تیم به انزلی سفر کند. کاوه رضایی و سیاوش یزدانی اما غایبان قطعی بازی با ملوان خواهند بود. در مورد رضایی گفته می‌شود او در تلاش است در یکی دو روز آینده مشکل اقامتش در بلژیک را حل و بتواند قراردادش را با استقلال ثبت کند.

آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به بندر انزلی از ساعت 15 امروز برگزار می‌شود و سپس آبی‌پوشان با پرواز ساعت 18 راهی رشت خواهند شد.

به گزارش تسنیم، دیدار ملوان بندر انزلی - استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 19 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1151008 برچسب‌ها استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد