Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@22:48:17 GMT

اعلام هزینه‌های دو تیم بورسی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۴۵۰

اعلام هزینه‌های دو تیم بورسی

برای اولین بار مجموع ارقام قرارداد‌های پرسپولیس و استقلال مشخص شد و بر همین اساس این دو تیم با هزینه ۶۰۰ میلیاردی پای به فصل جدید لیگ برتر خواهند گذاشت. چند روز پیش بود که حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر افشای اطلاعات مالی و مبالغ قرارداد‌های بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت شب دوشنبه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر برخی از این ارقام را مطرح کرد.

نکته اساسی اینجاست که اینکه استقلال تنها در دو ستون قرارداد‌ها را منتشر کرد و جزئیات باشگاه را در اختیار فرابورس قرار نداد. مجموع قرارداد‌های تیم پایه و بزرگسالان استقلال ۳۰۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان است. از سوی دیگر مجموع قرارداد کادرفنی این باشگاه آبی‌پوش ۳۶ میلیارد تومان اعلام شد.

همچنین ارقام باشگاه پرسپولیس نسبت به فصل گذشته افزایش داشت. براساس آمار موجود این باشگاه در فصل گذشته ۱۴۰ میلیارد بودجه داشت و این فصل قرداد‌های خود را به ۲۲۰ میلیارد تومان رساند. یعنی سرخ‌پوش چیزی در حدود ۸۰ میلیون افزایش هزینه داشته‌اند.

البته این ارقام خالص است و آپشن و دستمز ویژه روی آن اعلام نشده است.

جزییات نامه استقلال
همان‌گونه که اعلام شد مجموع قرارداد‌های تیم‌های پایه و بزرگسالان استقال ۳۰۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و مجموع قرارداد‌های کادر فنی ۳۶ میلیارد است.

نکته جالب اینجاست که زارع مدیر نظارت بر ناشران فرابورس ایران است. اما در نامه استقلال به عنوان مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شده که خود جای تعجب دارد.

از سوی دیگر بررسی ارقام موجود در کدال و نامه خبر از افزایش دو برابری ارقام می‌دهد. مجموع هزینه ۳۴۳ میلیارد تومان است؛ در حالی که فصل قبل در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بود. البته اعداد تقریبی بوده و امکان کاهش و افزایش احتمالی آن وجود دارد.

همچنین در این نامه رقم قرداد‌های سه بازیکن جدید یعنی سیاوش یزدانی، محمد محبی و مهدی قائدی اعلام نشده است.

جزییات نامه پرسپولیس
پرسپولیس فصل گذشته بودجه ۱۴۰ میلیاردی داشت، این فصل مجموع ارقام قرارداد به ۲۲۰ میلیارد تومان رسید که افزایش ۸۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر در نامه ارسال شده ارقام قرارداد یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی جدید تیم فوتبال پرسپولیس هنوز اعلام نشده است. البته نکته قابل توجه اینجاست که عدد ۳۳ میلیارد برای اعضای داخلی کادرفنی پرسپولیس است. سه مربی خارجی په په لوسادا، وسلی ننکا و اوسمار لاس ویه‌را ۴۱۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد. درنهایت مجموع دریافتی کادرفنی پرسپولیس به ۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

درنهایت باید گفت که این اعداد و ارقام کامل نیستند باید منتظر صورت مالی و شفاف‌سازی سرخابی‌ها ماند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس برنامه فوتبال قرارداد های بازیکنان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مجموع قرارداد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟