Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@20:41:38 GMT

ضرورت معرفی قهرمانان ورزشی به نسل جوان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۵۱۶

ضرورت معرفی قهرمانان ورزشی به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین تجلیل از ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی بلغارستان و بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: از افتخارآفرینی همشهریان و هم استانی‌های خود در مسابقات بین‌المللی بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این افتخارآفرینی‌ها روزبه‌روز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه استان قزوین بیشتر از اندازه جمعیتی خود در افتخارآفرینی ورزش نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: البته نسبت شخصیت ملی و افراد شاخص استان قزوین به نسبت جمعیت در مقایسه با استان‌های دیگر در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی قابل توجه است و این موضوع افتخار بزرگی برای استان قزوین است.

استاندار قزوین گفت: اگر الگوهای ورزشی به درستی به جامعه معرفی نشوند ارزش‌های دیگری در جامعه نهادینه می‌شود، بنابراین باید قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند.

اعلایی یادآور شد: مجموعه مدیریتی استان قزوین تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا فضای پیش‌رو فضای رشد و تعالی باشد و در این مسیر از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: کمک‌های مجموعه‌های دولتی می‌تواند جنبه فرامادی هم داشته باشد و دولت می‌تواند با پیگیری برای اختصاص برخی از امکانات و برطرف‌شدن مشکلات به ورزشکاران خدمت کند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: باشگاه‌های ورزشی باید به گونه‌ای اداره شود که از نظر اقتصادی برای مربیان و دست‌اندرکاران توجیه داشته باشد و در کنار این موضوع، باید کیفیت و نحوه ارائه خدمات بهبود پیدا کند.

46

کد خبر 1663176

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین