Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه نقاشی‌های شهلا معززی در گالری پردیس سینمایی ملت برپا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نمایشگاهی با نگاهی بر آثار نقاشی شهلا معززی هنرمند ایرانی مقیم فرانسه، روز جمعه 28 مردادماه ساعت 16، در گالری پردیس سینمایی ملت افتتاح خواهد شد.

شهلا معززی متولد سال ۱۳۳۲ در شهرستان گرگان است. معززی دوره ابتدایی را در علی‌آباد کتول و دبیرستان را در گرگان گذرانده و در فرانسه دکترای معماری اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری را تاکنون در کشورهای فرانسه، اسپانیا و بلژیک برگزار کرده و جوایز معتبری را نیز دریافت کرده است.

نقاشی‌های این هنرمند عموماً با مضامینی اجتماعی و اساطیری بوده و نگاهی عمیق به هنر عرفانی شرق داشته است. استفاده از نمادهای خاص و اسطوره‌های شاهنامه از جمله ویژگی‌های آثار او به شمار می‌رود تا گویای آن باشد که این اثر حاصل و خلق هنرمند ایرانی است.

این نمایشگاه روز جمعه 28 مردادماه از ساعت 16 الی 20 با حضور هنرمندان در گالری پردیس ملت افتتاح می شود.

 علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه تا 11 شهریورماه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ادبیات نقاشی هنرهای تجسمی تجسمی گالری پردیس ملت اسطوره های ادبی اسطوره های شاهنامه گالری پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین