Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:44:28 GMT

پیشرفت ۴۵ درصد واحد‌های مسکن ملی در پردیس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۶۶۹

پیشرفت ۴۵ درصد واحد‌های مسکن ملی در پردیس

جابر انصاری گفت: میزان پیشرفت واحدهای مسکن مهر در فاز ۱۱ به بیش از ۷۵ درصد رسیده اما عدم تحویل برخی از واحدها در زون های ۲و ۳ به دلیل ساخت دیوار حائل است که تامین آب واحدها از طریق این دیوار حائل تامین می شود .

به گفته مدیرعامل شرکت عمران پردیس بنابراین برای ساخت این دیوار باید ۱۱۰۰ میلیارد تومان تامین مالی شود، حدود ۹ هزار ۵۰۰ تا ۱۰ هزار واحد درگیر ساخت این دیوار حائل ۱۰ کیلومتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: تهاتر زمین برای ساخت و تکمیل این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته است که برای نقد شدن آن بسیار زمان لازم است همچینن تهاتر از طریق نفت هم دز دستور کار قرار گرفته که هنوز درحال پیگیری است.

انصاری گفت: میزان پیشرفت فیزیکی ۲هزار ۲۳ واحد مسکن ملی در پردیس به ۴۵ درصد رسیده که این پیشرفت پروژه هم در گرو انضباط مالی است. به طوری که تمامی متقاضیان به پروژه ها وصل شده و هیچ یک از هزینه های پروژه را در سایر بخش ها صرف نکرده ایم.

او گفت: در پردیس سه پروژه ۲هزار و۵۰۰ واحدی در دستور کار که پروژه اول ۲هزار ۴۳ واحدی پیشرفت ۴۵ درصدی داشته است. پروژه دیگر ۲هزار و۵۰۰ واحدی در قالب خود مالکی که پیشرفت آن به ۱۰ درصد رسیده است. پروژه دیگر ۲هزار و۵۰۰ واحدی هم در مرحله تامین زمین است. 

او می گوید: قیمت ساخت هر متر مربع برای واحدهای مسکن ملی که با پیمانکاران منعقد کرده ایم ۴میلیون و۵۰۰ هزار تومان است که در سال دوبار شاخص تعدیل به آنها اضافه می شود و در صورتی که متقاضی آورده خود را تکمیل نکند حذف خواهد شد.

از ابتدای ورود مدیرعامل جدید به شرکت عمران پردیس ۲هزار و۳۰۰ واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده و طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی پرونده ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید به زودی بسته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی