Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی داریم این ماه مبلغ ۱۱ میلیون تومان را برای ۱۱ ماه گذشته به معلمان به صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم تا احکام رتبه‌بندی آماده شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مبلغ حداقلی و علی‌الحساب به معلمان در راستای اجرای رتبه‌بندی معلمان و جزئیات آن اظهار داشت: رتبه‌بندی بر اساس شایستگی است و وزارت آموزش و پرورش باید اقداماتی را انجام دهد تا میزان شایستگی یک معلم مشخص شود و بعد پرداخت‌ها طبق آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:، چون این روند هنوز آماده نشده است و مقداری طولانی شده، با وزیر آموزش و پرورش توافق کردیم این ماه مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنیم و زمانی که احکام به سرانجام رسید نیز مابه‌التفاوت پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: این مبلغ علی‌الحساب سرانه حدود یک میلیون تومان به ازای هر ماه است؛ شش ماه از سال قبل بوده و پنج ماه هم در سال جاری است که مجموعاً ۱۱ ماه می‌شود. این ماه حدود ۱۱ میلیون تومان علی‌الحساب واریز می‌شود تا زمانی که احکام آماده شد، ما بلافاصله کارسازی می‌کنیم که هم مطالبات گذشته پرداخت شود و هم ماهانه طبق سقف بودجه در نظر گرفته شده، پرداخت‌ها انجام گیرد و سعی داریم این ماه ان‌شاءالله این پرداخت را انجام دهیم.

گفتنی است، بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز گذشته در پاسخ به تسنیم در این باره گفته بود که سازمان برنامه و بودجه مبلغی را برای علی‌الحساب در اختیار قرار داده است تا پیش از اجرای نهایی رتبه‌بندی، مبالغی برای معلمان به صورت علی‌الحساب فعلاً در پایین‌ترین سطح رتبه‌بندی پرداخت شود تا مبالغ قطعی نیز اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واریز معلمان آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه علی الحساب رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر

کانال تلگرامی چند ثانیه با انتشار توئیتی از عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی‌نژاد) به ماجرای واریز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به حساب دختر وحید اشتری (خبرنگار افشاگر ماجرای سیسمونی) پرداخت.

در این مطلب آمده: عبدالرضا داوری در رشتویی با چند پرسش از وحید اشتری، افشا کرد، در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ میلیون) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند.

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟