Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، لوکادیا که به عنوان بمب نقل و انتقالات پرسپولیس به تهران آمده، از نظر بوروکراتیک همچنان اجازه بازی برای پرسپولیس را ندارد چون ITC او هنوز صادر نشده است. باشگاه پرسپولیس به باشگاه بوخوم آلمان که لوکادیا پیش از آمدن به پرسپولیس با آن تحت قرارداد بوده درخواست داده  و باشگاه آلمانی با درخواست سرخ‌ها موافقت کرده‌ و وعده داده که فوری مراحل اداری را پیش ببرد تا کارت بازی این بازیکن هلندی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حتی اگر ITC لوکادیا صادر شود، هیچ چیز قطعی نیست. لوکادیا که با پرسپولیس قراردادی یک ساله بسته، اخیرا تمرینات منظمی نداشته است و دیروز تازه به تمرین‌های تیمی پرسپولیس پیوست. او یک روز پیش از آن هم به صورت اختصاصی و انفرادی به کمپ تمرینی پرسپولیس رفته و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرده بود. با این حال بعید است که قبل از بازی با فولاد که همین جمعه برگزار می‌شود، به شرایط بدنی ایده‌ال و هماهنگی کامل با تیم برسد و بتواند خود را به ترکیب اصلی برساند.

اما احتمال این که این بازیکن به صورت تعویضی به میدان بیاید بسیار است. به خصوص این که حامد پاکدل دیگر مهاجم پرسپولیس دوباره به خاطر مصدومیت به این بازی نرسیده و دست یحیی در خط حمله، کاملا بسته است. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس هم در تساوی تیم در بازی اول با ذوب‌آهن، عملکرد چندان متقاعدکننده‌ای نداشت. در این شرایط اگر لوکادیا فرصت بازی و ارائه عملکرد موثری داشته باشد، می‌تواند خیلی زود به محبوب هواداران پرسپولیس تبدیل شود.

کد خبر 698635 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!