Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:17:51 GMT

عدالت محوری ملاک دولت در خدمت رسانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۸۱۸

عدالت محوری ملاک دولت در خدمت رسانی است

اسماعیل محبی پور در همایش الماس‌های درخشان که به مناسب ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در شیراز برگزار شد، گفت: امروز چند ویژگی به رغم همه کمبود‌ها و مشکلات موجود در مسیر خدمات دهی به ایثارگران ما را امیدوار کرده که نکته اول این است که دولت می‌کوشد تا حرکت خود را سالم انجام دهد، یعنی مسیری که همراه با منفعت طلبی جناحی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نکته دومی که ما را نسبت به اینکه می‌شود کاری کرد امیدوار می‌کند، حضور مدیرانی از جنس مردم در راس امور است.

محبی‌پور، با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر لزوم جبران عقب ماندگی‌های گذشته در خدمت به جامعه ایثارگران این استان تا رسیدن به نقطه اصلی و مطلوب، عنوان کرد: جامعه ایثارگری استان فارس سومین جامعه ایثارگری کشور است و امیدواریم در این دولت بتوانیم از مشکلات آن‌ها تا حد قابل توجهی بکاهیم.

او گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در تلاش بوده که با هر شکل ممکن و با از بین بردن منابع مالی و سرمایه‌ای، ایجاد انحراف در مسیر سرمایه، نفوذ اقتصادی، فساد، ارتشاء و تحریک و تهییج یا حکومت جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند یا حداقل اجازه ندهد که به عنوان یک الگو معرفی شود و این تلاش‌های آن‌ها قطعا ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی و به راه اندازی و حمایت از فتنه‌های داخلی از دیگر اهرم‌های فشاری بود که نظام سلطه از ابتدای پیروی انقلاب علیه ما به کار گرفته برد تا به اهداف خود برسد.

محبی‌پور گفت: اما به رغم تمام این فشار‌ها و سنگ اندازی‌ها طی افزون بر ۴۰ سال گذشته تاکنون اتقاقات بزرگی در کشور رقم خورده که امیدواریم نسل‌های آینده بیشتر از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از مجموعه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست که با راه‌اندازی میز خدمت مجزا در جامعه ایثارگری، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا، زمینه ارتباط گیری مستقیم جامعه ایثارگری استان با استاندار فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار فارس عدالت محوری خدمت رسانی دولت جامعه ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

شرکت‌های گاز استان‌های خراسان جنوبی و کرمان اعلام کردند که سیل چند روز اخیر آسیبی به تأسیسات و ابنیه صنعت گاز وارد نکرده و جریان گاز هم در این استان‌ها پایدار است.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد که با وجود وقوع سیل و مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی در این استان، جریان گاز در شهرها و روستاها پایدار است و آسیبی به پروژه‌های در حال اجرا، وارد نشده است.

استقرار گروه‌های امداد شرکت گاز کرمان

محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز از اعزام تیم‌های امداد و گروه‌های پیشتاز این شرکت در قالب یک تیم ۴۰ نفره به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

وی گفت: با اعلام ستاد بحران استان و پیش‌بینی سیل در جنوب کرمان تیم‌های عملیاتی امداد و گروه‌های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم‌های امدادی شرکت گاز در شهرستان‌های سیل‌زده، می‌توان به تلاش این تیم‌ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی همچنین استقرار ماشین‌آلات اجرایی مانند بیل‌های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد.

سلیمانی تصریح کرد: از سویی همسو با وظایف و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، لیست همه ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان قرار گیرد و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند، توانسته‌ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم.

وی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مهندسی در مرحله نخست دستور ایمن‌سازی را صادر کرده‌اند و همه لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با پروژه‌های گازرسانی منطقه جمع‌آوری و به اماکن امن برده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: تیم‌های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران تا پایان بحران در منطقه جنوب مستقر هستند.

سلیمانی گفت: به همه واحدها نیز اعلام شده تا پس از اتمام بارندگی‌ها، شبکه‌های توزیع و تغذیه را بررسی کنن گد تا اگر به دلیل سیل مشکلی پیش‌آمده بود، رفع و اصلاح شود.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی