Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه در زمان استراماچونی خیلی صحبت می‌کردند و ادعا داشتند اما در عمل دیدیم که عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشتند. - اخبار ورزشی -

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فردای استقلال مقابل ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم اضافه شدن مهدی قایدی و محمد محبی قدرت تهاجمی استقلال را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور سیاوش یزدانی نیز در خط دفاعی تأثیرگذار است و با آرامشی که دارد نظم خاصی به خط دفاعی می‌دهد. تیم در حال تکمیل شدن است و باید به ساپینتو فرصت داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند. ملوان تیم ریشه‌داری است و مقتدارنه به لیگ برتر صعود کرد. آنها انگیزه زیادی دارند و استقلال نباید هیچ بازی را دست کم بگیرد. همه بازی‌ها برای استقلال حکم فینال را دارد تا بتواند امسال از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

وی در مورد ترافیک بازیکن در برخی از پست‌ها عنوان کرد: استقلال اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و اگر در هر پست بازیکنانی باشند که جایگزین‌های خوبی هم داشته باشند، انگیزه و رقابت بیشتر خواهد شد. استفاده از این بازیکنان یک هنر است و باید دید ساپینتو چطور این کار را خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: با یک بازی نمی‌توان نظر داد و باید اجازه دهیم تیم شکل واقعی‌اش را پیدا کند. شاید تیم‌هایی که هفته اول برده‌اند، این هفته ببازند. هر چند استقلال باید از شرایط میزبانی استفاده می‌کرد و شکست نمی‌خورد. به این استقلال خوش‌بین هستم، چرا که به مدیریت مصطفی آجورلو خوش‌بین هستم. او سال گذشته تیم خوبی را آماده کرد و امسال هم شرایط بهتر هم شده است. با این حال این مسئله نباید فشار زیادی روی تیم بوجود بیاورد. مدیریت آجورلو را قبول دارم و باید به او اعتقاد داشته باشیم.

همدانی در واکنش به اعلام رأی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال گفت: به آجورلو به این دلیل نمره قبولی می‌دهم که با همه حواشی کارش را به خوبی انجام داد، آن هم برخلاف کسانی که در سال‌های گذشته ضعف مدیریت داشتند. باشگاه از نظر مالی وضعیت خوبی دارد و مطمئن هستم آجورلو می‌تواند مشکل بدهی به استراماچونی را حل کند. اگر چه دوستان قبلی می‌توانستند زودتر مشکل را حل کنند تا حداقل بدهی به این مقدار نمی‌رسید. خروجی آقایان فقط بدهی استراماچونی نیست و باید بابت خیلی از مسائل پاسخگو باشند. مدیریت مالی در هر مجموعه هنر است. سواد مالی نداشتند و اگر کمی به این مسائل اشراف داشتند شاید این اتفاقات نمی‌افتاد. مدیران باشگاه در زمان استراماچونی خیلی صحبت می‌کردند و درباره رزومه‌شان ادعا داشتند اما در عمل دیدیم که عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشتند.

شهبازیان: نمی‌دانم خستگی بازیکنان استقلال به خاطر اردوی ترکیه بود یا چیز دیگری/ امیدوارم قایدی مثل گذشته بدرخشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ستار همدانی استقلال فوتبال ستار همدانی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

باشگاه اینتر بابت قهرمانی در سری A خرید سه بازیکن و تمدید قرارداد دو بازیکن را به سرمربی تیم وعده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی موفقیت تیم فوتبال اینتر برای کسب بیستمین اسکودتوی خود، مدیران باشگاه به سرمربی تیم، سیمونه اینزاگی وعده خرید 3 بازیکن جدید و تمدید قرارداد 2 بازیکن را داده‌اند.

اینتر روز دوشنبه هفته گذشته با فتح دربی دلامادونینا در فاصله 5 هفته به پایان فصل جاری سری A قهرمان شد و با توجه به عدم حضورش در رقابت‌های اروپایی و جام حذفی، از هفته‌های پایانی لیگ برای فرصت دادن به بازیکنان جوانش و بالا بردن سطح تجربه آنها استفاده خواهد کرد.

در همین حال مدیران باشگاه نیز وضعیت سایر بازیکنان را زیر نظر خواهند گرفت تا در صورت امکان آنها را در پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرند. از آنجایی که اینتر فصل آینده علاوه بر سه تورنمنت همیشگی (سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان) در نخستین دوره جام جهانی جدید باشگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت، به بازیکنان بیشتری هم نیاز پیدا خواهد کرد. بر همین اساس، روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در شماره امروز (شنبه) خود نوشته است که مدیران باشگاه خرید سه بازیکن را در دستور کار دارند. گزینه اول آنها که فاصله زیادی تا جذبش ندارند، بنتو دروازه‌بان برزیلی 24 ساله تیم اتلتیکو پارانائنزه است. ارزش این بازیکن که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، 13 میلیون یورو برآورده شده اما گفته می‌شود باشگاه برزیلی مبلغی در حدود 20 میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

بازیکن دوم یاشوا زیرکزی مهاجم تیم بولونیاست که تابستان سال 2022 از بایرن مونیخ جدا شد و به واسطه عملکرد خوبش در فصل جاری، ارزش او به 40 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. سومین بازیکن نیز امیل هولم مدافع تیم آتالانتاست که با توجه به جدایی احتمالی دنزل دومفرایس از نراتزوری، اینتری‌ها او را به عنوان جانشین مدافع هلندی‌شان در نظر گرفته‌اند.

دو هدیه دیگر اینتری به اینزاگی حفظ دو مهره کلیدی تیمش، لائوتارو مارتینس و نیکولا بارلا است که هر دوی آنها با عقد قراردادهای جدید طولانی مدت موافقت کرده‌اند و به زودی این اتفاق جنبه رسمی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد