Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی جهادی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر با شرکت جمعی از جهادگر به مدت ۵ روز در روستای جَرّه و روستای شول از منطقه سعدآباد استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر با شرکت جمعی از دانشجویان جهادگر به مدت ۵ روز در روستای جَرّه و روستای شول از منطقه سعدآباد استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیده امینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیده بنت الهدی صدر بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشجو درباره جزئیات این اردوی جهادی گفت: این اردوی جهادی با حضور ۱۷ نفر از دانشجویان و با برنامه‌های مختلفی از جمله آموزش‌ کتاب‌های درسی، آموزش نمد دوزی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و تفسیر قرآن برای دانش‌آموزان و بانوان خانه‌دار، رنگ‌آمیزی و شعار نویسی دیواری، بازی‌ و سرگرمی کارگاه اشتغالزایی و کار آفرینی بانوان، تکه‌چسبانی، نقاشی خلاق، سرود، کاردستی، مشاوره دختران نوجوان و زنان خانه‌دار، اکران فیلم مستند، مراسمات مذهبی متناسب با ایام محرم و با عهده‌داری و مدیریت دانش‌آموزان و کودکان، آموزش احکام و... برگزار شد.

سپیده امینی بیان کرد: اردوی جهادی مردادماه، سومین حضور دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیده بنت الهدی صدر بوشهر در طی ۷ ماه اخیر است که دانشجومعلمان علاوه بر خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم و تقویت بنیه‌ی علمی و رشد خود، به دنبال طراحی یک نقشه راه جهادی آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان منطقه سعدآباد و در وهله‌ی بعدی کل استان بوشهر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان بوشهر بوشهر دانشگاه فرهنگیان اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران