Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار زهرایی در رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی فارس گفت: استان فارس به عنوان استان محوری و نمونه همواره پای کار هستند و در رزمایش‌های مختلف پیش قدم بوده و در آینده نیز رزمایش‌های تخصصی دیگری با هدف امید آفرینی و ارائه خدمات تخصصی به مناطق محروم اجرا خواهد شد.

او گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی به استعداد ۹۰۰ هزار جهادگر در کشور فعالیت می‌کنند، مردم در انتظار خدمات شفاف و تخصصی هستند لذا حرکت‌های جهادی با وجود شورا‌ها و مجامع جهادی که از طریق انتخابات در سراسر کشور انتخاب شد باعث ایجاد کار محتوا سازی و اندیشه ورزی شد این ۵۴۳ شورای جهادی و مجمع جهادی کشور درواقع بستر کار جهادی را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این تولید محتوا و کار تخصصی باید توسط قرارگاه‌های عملیاتی و در یک کار مشترک و با هدف انجام شود که به دنبال هزار قرارگاه عملیاتی در سطح کشور هستیم و تا کنون ۱۶۵ قرارگاه شکل گرفته است و رزمایش‌های مختلفی طرح ریزی می‌شود تا این حرکت هم تقویت شود و هم بتوان گسترش داد.

سردار زهرایی با بیان اینکه بهار خدمت و رزمایش جهادگران فاطمی نمونه‌ای از رزمایش‌های است که در طول سال جاری اجرا شده، گفت: اقشار تخصصی بسیج نیز باید رزمایش‌های تخصصی را انجام دهند و اولین رزمایش تخصصی با سازمان فضای مجازی و بسیج رسانه انجام شد و استان تهران میزبان شد و با حضور ۱۰ هزار نفر این حرکت جهادی را انجام دادند و دومین جهاد تخصصی به میزبانی فارس تحت عنوان رزمایش جهاد دامپزشکی به مدت ۳ روز با حضور ۶۲۵ جهادگر در قالب ۱۲۵ تیم و گروه جهادی انجام خواهد شد.

او خطاب به تیم‌های جهادی شرکت کننده در این رزمایش گفت: خدمت تخصصی را به محرومین و مستضعفان، ولی نعمتان انقلاب ارائه دهید و یکی از ذخایر انقلاب همین عشایر عزیز هستند و به خاطر شرایط زندگی شاید از زیر ساخت‌های لازم و خوبی برخوردار نباشند لذا خدمت به این قشر انقلابی و با بصیرت را وظیفه خود بدانید و امیدواریم این حرکت جهادی برکتی شود که بتوانیم به تمام قشر‌های مختلف خدمات مختلفی ارائه کنیم.

خدمت تخصصی به عشایر لازم و ضروری است

سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس گفت: استان فارس در سطح ملی به عنوان نمونه این کار جهادی را انجام و میزبان است و علاوه بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی داخل استان، از دیگر استان‌ها کشور نیز در این رزمایش مشارکت دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این رزمایش تخصصی به نام مبارک شهید مدافع حرم اسکندری و با شعار خدمت بی منت در کنار عشایر آغاز خواهد شد، گفت: فارس در سال قبل نیز طرح جهاد خدمت رسانی را به جامعه عشایری ارائه کرده و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دام واکسیناسیون انجام شده و دوره‌های آموزشی و مشاوره ای، سمپاشی اماکن دام و ویزیت دام و طیور و ... انجام دادند و در این رزمایش پیش رو نیز خدمات مختلفی ارائه خواهند کرد. عشایر مبین تاریخ و فرهنگ کشور است و خدمت رسانی به این قشر شریف و تولید کننده لازم و ضرروی است و یک اقدام و کار مقدسی است.

راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی در سطح دامپزشکی کشور

آقا میری، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی فارس گفت: در سازمان دامپزشکی زیر مجموعه‌ای تحت عنوان جهاد دامپزشکی و قرارگاه محرومیت زدایی ایجاد شده و با شناسایی و سازمان دهی و سامان دهی نیرو‌های تخصصی جهادی در این زمینه به دنبال خدمت رسانی در سراسر کشور هستند که تمرکز به روستا‌ها و مناطق عشایری دارند

او  گفت: فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی باید به حدی تقویت کرد که در سراسر کشور به صورت شبکه‌ای آن را نهادیه کرد و سه ماموریت اصلی یعنی محرومیت زدایی، پیشگیری از بیماری‌ها دام و طیور و مدیریت بیماری و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری را انجام دهند.

آقا میری با اشاره به اینکه این اقدامات محرومیت زدایی با همکاری تمام دستگاه‌ها انجام می‌شود، گفت: تعامل خوبی در این زمنیه وجود دارد و محرومیت اصلی آن بر عهده بسیج سازندگی و بسیج عشایری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی کشور رزمایش های تخصصی جهادگران بسیجی جهاد دامپزشکی محرومیت زدایی رزمایش تخصصی تخصصی جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارائه لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم از طرف دولت به مجلس و تمرکز این لایحه بر کاهش مالیات بر تولید و تشویق مردم به مشارکت در تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مسیر رسیدن به توسعه، سرمایه‌گذاری مولد و رشد اقتصادی از محل افزایش جذابیت پروژه‌های تولیدی خواهد بود که در این میان مهم‌ترین مشوق در دسترس دولت برای توسعه اقتصادی، اعطای مشوق‌های مالیاتی است که تاکنون اثرگذاری موفقیت‌آمیزی در تحریک سرمایه‌گذاری مولد نداشته است.

وی بیان کرد: یکی از معدود روش‌های مشارکت دادن مردم در تولید و تشویق آنها روی آوردن به اقدامات شفاف و مولد اقتصادی و حمایت جدی دولت از بازار سرمایه است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس اظهار کرد: مالیات‌های بالا، نبود انگیزه برای توسعه زنجیره ارزش و مالیات سنگین بر کار افراد، مانع از جهش تولید و سرمایه‌گذاری خرد مردم در اقتصاد مولد شده در حالی که تغییرات حاصل شده در این لایحه موجب افزایش جذابیت تولید و کاهش ریسک آن خواهد شد. 

علیزاده ادامه داد: مردم بخش خردی از سهامی که در اختیار دارند را می‌توانند از طریق بازار سرمایه در مسیر تولید تزریق کنند تا به این وسیله سرمایه آنها به بخش شفاف اقتصاد وارد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: می‌توانیم با جذب واقعی سرمایه‌هایی که در دست مردم است در بخش تولید اقدام به سرمایه‌گذاری در حوزه مولد کنیم و باعث خروج رکود از چرخه تولید شویم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس با بیان اینکه معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد، افزود: کاهش مالیات‌های تولید نه‌تنها به کسب‌وکار‌های موجود انگیزه می‌دهد تا فعالیت‌های خود را افزایش دهند، بلکه بازیگران جدید را برای ورود به بازار تشویق می‌کند و رقابت و نوآوری را تقویت می‌کند. 

علیزاده بیان کرد: از طرف دیگر تغییر پایه‌های مالیاتی مبتنی بر اخذ مالیات از مجموع درآمد به جای اخذ مالیات از نیروی کار موجب خواهد شد که تولید بیشتر از قبل رقابت‌پذیر شود و به این ترتیب سرمایه به این سمت جریان خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود