Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@09:47:03 GMT

برخورد قانونی شهرداری با سد معبر کنندگان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۹۷۳

برخورد قانونی شهرداری با سد معبر کنندگان

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه 11 تهران از توقیف شدن 38 دستگاه خودرو وانت سدکننده دراین منطقه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 تهران  ضمن اعلام خبر برخورد قانونی با سد کنندگان معبراظهارکرد: جغرافیای منطقه 11 به دلیل قرار گرفتن بیمارستان ها، درمانگاه ها، بورس های متنوع اصناف و تردد بالای خودرو و جمعیت شناور دو میلیون نفری در محلات مرکزی تهران، شاهد بار ترافیکی فراوان‌است که کنترل این بار منوط به تسهیل فضای تردد در شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهرابی گفت: در برخی معابر مرکزی شاهد تجمع وانتی هایی هستیم که با فروش محصولات در معابر مانع تردد شهروندان هستند و گاها موجب سد شدن معبر و جلوگیری از عبور خودروهای اورژانسی شده اند.

 معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه11درادامه گفت : طی تعاملات و نشست های مکرری که با پلیس راهور با همکاری و هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 داشتیم، از ابتدای سال تا کنون 38 دستگاه خودرو وانت سد کننده معبر که توجهی به اخطار های عوامل اجرایی نداشته اند؛ مطابق قانون توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند. 

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ تهران خاطرنشان کرد : در اجرای قانون همه برابر هستیم و هیچ تعارفی نداریم چرا که رفع سد معبر و تسهیل در تردد از جمله وظایف ما و مطالبات مردم است و برخورد قانونی با سدکنندگان معبر چه در پیاده راه و چه در مسیر خیابان ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خودرو شهرداری معاون سدمعبر معاون خدمات شهری زیست منطقه منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان