Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@00:34:17 GMT

بازگو کردن دفاع مقدس برای جوانان ما یک امر ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۷۱۹۲

بازگو کردن دفاع مقدس برای جوانان ما یک امر ضروری است

ماموستا رستمی گفت: بازگو کردن دفاع مقدس برای جوانان ما یک امر ضروری است تا آنها به عنوان یک الگو از آن برای حفظ دستاورد های این انقلاب استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهر سنندج پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار غیب پرور جانشین کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) و فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تسلیت شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: این یک حقیقت است که سپاه خصوصا سپاه بیت المقدس کردستان در تمامی عرصه ها برای رشد و بالندگی این استان پای کار بوده است و از روزی که ویروس منحوس کرونا وارد کشور و به طبع استان کردستان شد سپاه بدون یک لحظه درنگ به واسطه رزمایش کمک های مومنانه آنچه که در قدرت داشت را به منصیه ظهور برای کمک رسانی به مردم استان به کار برد که جا دارد از همینجا از فرمانده مقتدر سپاه بیت المقدس قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا رستمی بیان داشت: بازگو کردن دفاع مقدس برای جوانان ما یک امر ضروری است تا آنها به عنوان یک الگو از آن برای حفظ دستاورد های این انقلاب استفاده کنند.

وی گفت: دشمنان ایران زمین در تجاوز به ایران اسلامی بر خود محاسبه کرده بودند که به راحتی می توان این انقلاب نو پا را از پا در آورد اما با وجود رهبران انقلابی و مردان مقتدر و مجاهد نقشه شوم آنان اجرایی نشد و ایران اسلامی امروز با یک دلی و انسجام وحدت و قدرت الهی در مقابل تمامی دشمنان ایستاده اند.

امام جمعه شهر سنندج در ادامه افزود: امروز ایران و انقلاب اسلامی در تمام دنیا به عنوان یک قدرت برتر، تاثیر گذار و صلح طلب شناخته شده است و همه کشور ها خواهان داوری به حق این کشور در امور و مسائل کشور خود هستند و این امر عزت این انقلاب را نشان میدهد.

ماموستا رستمی گفت: امروز ایران می کشود تا امنیت را در سراسر جهان به پا دارد چرا که عزت انسانی را برتر از هر چیزی میداند .

وی با اشاره به اینکه امنیت یک امر مهم است که با تلاش نیروهای مسلح و سپاه امروزه در سراسر کشور برقرار است خاطر نشان کرد: آنچه که قرآن کریم و شریعت به ما به عنوان ماموستا دستور داده است دفاع از حق و حقیقت است و انقلاب اسلامی چیزی جز این نیست.

امام جمعه شهر سنندج بیان داشت: امروز ایران و انقلاب اسلامی در بین تمامی کشور های جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد چرا که داری منایع و ذخایر خدادادی ، ظرفیت ها و استعدادهای زیادی است ودر این میان آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد امنیت و معیشت مردم است و نباید در این میان وجود تحریم ها تاثیر گذار باشد بلکه باید با تلاش و تولیدات و عمران و توسعه بر هر تحریمی فایق گشته و آبادانی کشور را رقم بزنیم.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران بر چهار رکن اساسی مشورت، عدالت، مساوات و توسعه و عمران استوار است و باید تلاش کرد که با وجود سختی های موجود حافظ و نگهدار این انقلاب باشیم.
امام جمعه شهر سنندج در پایان این دیدار اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت مردمی همت را بر توسعه کشور گمارده است و تیم هستس ما در برابر همه مذاکره کنندگان امروز به جایی رسیده اند که خیلی از کشور ها میخواهند با ایران مقتدر ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه شهر سنندج انقلاب اسلامی یک امر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات