Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:36:13 GMT

واکنش امین‌زاده به سخنان جنجالی لیلاز

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۷۲۶۶

واکنش امین‌زاده به سخنان جنجالی لیلاز

به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین، محسن امین‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های سعید لیلاز، اقتصاددان گفت: در شرایطی که تندروها در تلاویو، واشنگتن و تهران،‌ آخرین تلاش‌هایشان را برای پیشگیری از توافق برجام دنبال می‌کنند،‌ سخنان دوست عزیزم سعید لیلاز درباره قدرت هسته‌ای ایران عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنانی که با باور غالب اصلاح‌طلبان نیز در تعارض است.

امین‌زاده تاکید کرد: مسلما توان هسته‌ای صلح‌آمیز بخشی از قدرت ملی ایران است و افزایش کیفیت و کمیت صنایع صلح‌آمیز هسته‌ای نیز می‌تواند بخش مهمی از قدرت بازدارندگی ایران در برابر تهدیدات هسته‌ای باشد.

 


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: تصور امکان دستیابی به اقتدار اقتصادی در وضعیت تحریم جهانی هم هر روز بی‌اعتبارتر شده است. اما اگر سعید تصور می‌کند که بدون اقتدار اقتصادی مبتنی بر تعامل با جهان که پایه تجربه موفق همه پدیده‌های نو توسعه از جمله چین است و بدون قدرت نرم و دیپلماسی مقتدرانه و موثر و بدون خردمندی در حکمرانی، ملتی می‌تواند در زیر لوله توپ و موشک و کلاهک هسته‌ای به آرامش برسد باید راهی پیدا کنیم که سری به کره شمالی بزند.

او افزود: اگر اجازه دهند که به میان مردم برود،‌ در آنجا خواهد دید که چگونه ملتی بسیار فقیر و گرسنه و بی‌خبر از همه عالم، در یک زندگی شبه حیوانی، زیر لوله‌های بی‌شمار موشک و توپ درهم می‌لولند و با رویای جنگ با آمریکا برای نجات از بدبختی‌هایشان، تنها در آرامستانهایشان آرام می‌گیرند. جایی که البته ویژگی‌های جعرافیایی هم کمک کرده که همه طرف‌ها این دولت و این ملت را با توپ‌ها و بمب‌ها و آرزوها و آرامستانهایشان، به حال خود رها کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین اقتصاددان لیلاز امین زاده محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی