Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به پایان وقت دیروز ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، گفت: احتمال بازگشت قیمت سکه به مرز ۱۳ میلیون تومان وجود دارد. - اخبار اقتصادی -

محمد کشتی آرای در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: درحالی که قیمت طلا و ارز روز گذشته افزایشی شده بود از صبح امروز بار دیگر روند بازار نزولی شده و قیمت ها با کاهش چشم گیر همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت کاهش قیمت طلا و ارز بخاطر اخبار جدیدی است که از مذاکرات بیرون آمده، تصریح کرد: طی روزهای اخیر قیمت اونس طلا تغییر خاصی نداشته ولی به دلیل کاهش چشم گیر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش همراه شده است.

این فعال بازار طلا و جواهر درباره پیش بینی بازار در روزهای آینده افزود: هر چقدر خبرهای مذاکرات و جو فضای سیاسی مثبت باشد، روند نزولی در بازار طلا و ارز نیز ادامه خواهد داشت. قیمت سکه نیز احتمالا در این روزها به مرز 13 میلیون تومان برسد.

کشتی آرای ضمن تأکید براینکه فروشنده ها در بازار بسیار بیشتر از خریداران هستند، گفت: حباب سکه امروز به یک میلیون تومان کاهش یافته که در روزهای آینده در صورت کاهش بیشتر قیمت ها، از میزان حباب سکه نیز کاسته خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون قیمت سکه طرح جدید 13 میلیون و 600 هزار تومان، سکه طرح قدیم 13 میلیون و 200 هزار تومان، نیم سکه 7 میلیون و 700 هزار تومان، ربع سکه 4 میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 800 هزار تومان است. قیمت دلار نیز هم اکنون در بازار 29400 الی 29500 تومان است.

ادامه سیر نزولی قیمت ارز در بازار/ احتمال سقوط قیمت دلار به کانال 28هزار تومان بالاستقیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1401/05/26؛ طلا ارزان شد؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار قیمت طلا قیمت جهانی طلا قیمت ارز قیمت دلار قیمت طلا قیمت جهانی طلا هزار تومان قیمت طلا قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت