Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@08:16:33 GMT

اسامی سینما‌های «هنروتجربه» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۷۳۵۴

اسامی سینما‌های «هنروتجربه» اعلام شد

نحوه نمایش فیلم‌ها و اسامی سینما‌های نمایش دهنده فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، محمد طیب سرپرست گروه سینمایی «هنر و تجربه» با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌های «هنر و تجربه» در ۲۰ سالن سینما در تهران و شهرستان قطعی شده است، گفت: تاکنون نمایش فیلم‌ها در پردیس‌های سینمایی هویزه، اطلس و ویلاژتوریست در شهر مشهد، مهدوی در شهر نیشابور، ساحل و سیتی سنتر در شهر اصفهان، بهمن در شهر سنندج، عصر جدید در شهر گرگان، ستاره باران در شهر تبریز، مهر قدس در شهر همدان، گلستان در شهر شیراز، آزادی در شهر کرمانشاه، سینما سپهر در شهر ساری، تماشاخانه پارس کرمان در شهر کرمان و پردیس‌های سینمایی چارسو، ملت، کورش، نارسیس و سینما‌های فرهنگ و موزه سینما در تهران قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طیب افزود: پردیس سینمایی چارسو به عنوان خانه و مرکز نمایش‌ها و رویداد‌های گروه «هنر و تجربه» انتخاب شده است و تمامی رویداد‌های رونمایی و جلسات نقد و بررسی در سینما چارسو برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال مذاکره با تعداد بیشتری از سینما‌های کشور برای نمایش فیلم‌ها هستیم، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فیلم‌ها در تمام سینما‌های انتخاب شده تهران هر روز در ۲ سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید. همچنین در شهرستان‌ها نیز روز چهارشنبه به عنوان روز فیلم‌های «هنر و تجربه» انتخاب شده است و این فیلم‌ها در این روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید.

طیب در پایان مطرح کرد: هر فیلم به مدت ۲ هفته در تمامی سالن‌ها بر اساس جدول اعلام شده اکران می‌شود و اگر فیلمی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد قطعاً اکران آن ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینماهای هنر و تجربه سینمای ایران سینما و تئاتر نمایش فیلم ها هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان