Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص اطلاعیه جدید سازمان لیگ برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: اول اینکه در این پنج روز چه اتفاقی افتاد که یک دفعه شرایط عوض شد؟ چه تجهیزاتی در این پنج روز کامل شد که ورود تماشاگران به برخی ورزشگاه‌ها آزاد شد؟ این یک تبعیض آشکار است که علیه ما رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سازمان لیگ باید یک دلیل قانع کننده بیاورد که هواداران ما قانع شوند. چرا ما باید در هفته اول بدون تماشاگر مقابل رقیبمان بازی کنیم ولی این هفته رقبای ما با حضور تماشاگرانشان بازی کنند؟ سازمان لیگ این موضوع را برای ما و هوادارانمان روشن کند که چه اتفاقی افتاده است؟ ما نسبت به این موضوع اعتراض داریم زیرا حق هوادارانمان است و احساس می‌کنیم که برای استقلال خواب‌هایی دیده‌اند. ما سال گذشته و سال‌های قبل هم مشابه این کارها را دیده‌ایم ولی مصمم به موفقیت هستیم و از الان می‌گوییم که بازی برگشت ما مقابل سپاهان باید بدون تماشاگر برگزار شود.

طاهری در پایان بیان کرد: سازمان لیگ برای این که عدالت رعایت شود و ثابت شود به همه تیم‌ها نگاه یکسان وجود دارد، باید دیدار استقلال مقابل سپاهان در نیم فصل دوم را بدون تماشاگر برگزار کند تا شرایط، مشابه ورزشگاه آزادی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیژن طاهری حضور تماشاگران در لیگ برتر سرپرست تیم فوتبال استقلال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد