Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:06:03 GMT

جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاق سوخت در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۷۶۸۹

جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاق سوخت در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی با بیان اینکه حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی فردی بالغ بر ۶ هزار و ۳۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۶۰۰ ریال را به وسیله کامیون باری با تانکر غیرمجاز به مقصد جاده ملایر حمل می‌کرد؛ گفت: این کامیون در همدان توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهم توسط تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا و تانکر به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد؛ تصریح کرد: شعبه چهارم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا و تانکر داخل کامیون به نفع دولت، متهم را به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۲۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

کد خبر 5565779

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان قاچاق سوخت تعزیرات حکومتی همدان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه آمار کرونا گرگان اردبیل اربعین 1401 لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا روز خبرنگار محرم 1401 ایلام هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی