Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز افزود: خیلی از استادیوم‌ها زیرساخت‌های لازم را ندارند اما امیدواریم فیفا و کنفدراسیون آسیا کمک کنند تا پول‌هایمان را دریافت کنیم تا ما بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای حضور بانوان فراهم کنیم.

ماجدی با بیان اینکه اسکوچیچ با قدرت به کار خود در تیم ملی ادامه خواهد داد افزود: دو بازی خوب تدارکاتی برای تیم ملی در فیفا دی برنامه ریزی شده و ما به دلیل جابجایی زمان برگزاری جام جهانی، نمی‌توانیم یک یا دو ماه قبل از مسابقات، اردوی تیم ملی را برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته پنج شش روز قبل از بازی با انگلیس در جام جهانی، تیم‌ها بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند تا آخرین اردوی آماده سازی برای حضور در جام جهانی برگزار شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال به برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان نیز اشاره کرد و گفت: فدراسیون فوتبال حدود ۶ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و به طور قطع، تغییر اساسنامه انتخاباتی استان‌ها یکی از برنامه‌های اساسی رئیس جدید خواهد بود.

ماجدی گفت: البته تغییر و یا بازبینی اساسنامه‌ها نیازمند تصویب هیأت رئیسه است اما این تغییرات و بازبینی‌ها باید انجام شود.

ماجدی با اشاره به ایراد فنی در سامانه بلیت فروشی که منجر به برگزاری بدون تماشاگر بازی‌های هفته نخست لیگ برتر شد گفت: سعی می‌کنیم ایرادها را رفع کنیم تا هفته دوم با حضور هواداران برگزار شود.

وی اضافه کرد: اتفاقات خوبی در روزها و هفته‌های آینده در حوزه تماشاگران و هواداران خواهد افتاد.

وی به مشکلات موجود در فدراسیون نیز اشاره کرد و گفت: به رغم این مشکلات با همکاری مجلس و برخی ارگان‌ها و جذب منابع مالی و ایجاد درآمد در فدراسیون، تیم‌های ملی را اداره کردیم که امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

ماجدی با بیان اینکه پرشور و پرهیجان تر از هواداران تراکتور در فوتبال ایران وجود ندارد و هواداران این تیم مثل هواداران تیم‌های پرسپولیس، استقلال و نساجی سرمایه‌های فوتبال هستند گفت: هواداران در استادیوم‌ها از تیمشان حمایت کنند.

وی افزود: در برخی موارد رفتارهایی در استادیوم‌ها رخ می‌دهد که ورود کمیته اخلاق و انضباطی گریز ناپذیر می‌شود و فدراسیون با هیچیک از هواداران تیم‌ها مشکلی ندارد.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: چون خودم هم نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هستیم در مورد آن صحبت نمی‌کنم تا شائبه‌ای ایجاد نشود.

کد خبر 5565039

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتور میرشاد ماجدی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه آمار کرونا گرگان اردبیل اربعین 1401 لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا روز خبرنگار هفته دولت ایلام محرم 1401 فدراسیون فوتبال تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی